2011. július 13., szerda

W7 neon-pink szemhéjpúder kiállta a próbát!

Pár hete rendeltem ezt a kis kincset, (mint korábban említettem a Tesminked.hu-ról, 690 Ft-ba kerül, postaköltség pedig 195 Ft, úgyhogy nagyon megéri!).



Nagyon szép, élénk színe van (végre alkalmas fények voltak a fotózáshoz). A csomagolás pedig nagyon erős, jól záródik, így igaz kicsit nehéz nyitni, de legalább nem is nyílik ki magától! Ami nagyon hasznos ha az ember csak úgy bedobja a táskájába (szép ez a szín, de nem szeretném, ha minden ilyen színűvé válna a táskámban =) ). Amúgy ilyen színe van szép napbarnított bőrön =) (de jó hogy végre barna vagyok =) )

Ez a kép vakuval készült azért ilyen világos
 
Ilyen pedig természetes fényben.

Nem tudom mennyire látszik milyen erőteljes és gyönyörű a színe, de tényleg az! Amúgy már többször is viseltem napközben, és mivel az utóbbi időben olvasztóan meleg volt, így bizton állíthatom, hogy elég tartós termékről beszélhetünk. Igaz ugyan, hogy használtam alá szemhéjalapozót, de nekem nagyon olajos/zsíros a szemhéjam, úgyhogy mivel ez végre nem folyt szét, ellentétben bármi mással amit használok, így tényleg ez az eddigi legtartósabb termék amivel találkoztam. 

Tegnap is ez volt rajtam, és tényleg nagyon meleg nap volt! De egész nap bírta! Spining edzés közben jött csak le rólam, amikor konkrétan úgy folyt már rólam a víz mintha a tus alá álltam volna be. De akkor is csak törölközővel töröltem le, tudatosan. Amúgy ha mégis kicsit elfolyna a ráncokba, pár ujjal való "ütögetés" és "helyre" lehet hozni a dolgot.

Nagyon jól pigmentált. Az illata is finom, kicsit púderillata van, de legjobban a gyerekfogkrémek illatára emlékeztet (csak nehogy a végén megkóstoljam =) )! Úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a terméket! Egyébként a Tesminked.hu-ról neon-zöld, -kék, -sárga, -lila, -narancs és ugye ez a neon-pink rendelhető. Érdemes lehet a többit is kipróbálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése