2011. július 22., péntek

„Mindent megteszek, hogy én legyek az első...” - Nyerj fesztiválcuccot a Garnierrel!

Mostanában egymást érik a fesztiválok, és ha Te sem akarsz lemaradni róluk, de nincs meg minden cuccod hozzá, akkor irány a Garnier Facebook oldala (like után persze)! Szavazz, te melyik Fructisos Fesztiválcuccot vinnéd magaddal szívesen (Újabb fesztiválcuccok menüpont alatt), mert a legtöbb szavazatot kapott cucc a tied lehet (ha kisorsolnak ;) )! Választhatod a Fructis-zöld papucsot, sátrat, törölközőt és strandgyékényt, ami mind-mind elengedhetetlen egy jó kis fesztiválon! ;)
De ha mégse téged választana Fortuna az álomcuccodhoz, akkor se keseredj el, nem csak azt lehet megnyerni, mert további 50 Garnier Fructis ajándékcsomagot sorsolnak még ki!


Úgyhogy nyomás, szavazz, nyerj! =) Én már szavaztam ;)

4 megjegyzés:

  1. szavaztaam, a garantált csomaaggal mizu?:D

    VálaszTörlés
  2. Én a játékszabályzat alapján úgy értelmeztem, hogy az nem azonnali nyeremény, hanem azt is akkor sorsolják amikor a fesztiválcuccot, és azon felül nincs több nyeremény (tehát az azonnali nyeremény, nem azonnali nyeremény, hanem elírás) De ha tévedek az csak jó =)

    De most már azért nem vagyok biztos benne...

    VálaszTörlés
  3. imádom ezeket as megfogalmazásokat:D és mikor sorsoljáák azt ki?

    VálaszTörlés
  4. Játékszabályból kimásolom a fontosabb részeket:
    „A sorsolások időpontja: A 2. időszakra
    vonatkozóan 2011.08.09. 12 órakor.

    Mindkét sorsolás alkalmával 2-2 sorsolásra kerül sor.
    Az egyik sorsoláson minden az adott időszakban érvényes szavazatot leadott Játékos részt vesz.
    A másik sorsoláson azon Játékosok vesznek részt, akik arra a nyereményre adták le szavazatukat,
    amely nyereményre a legtöbb érvényes szavazat érkezett az adott időszakban.”

    Illetve ami még lényeges lehet:
    50 db Fructis ajándékcsomag tartalma:
    1 db Fructis Tápláló Ápolás sampon,
    1 db Fructis Tápláló Ápolás balzsam,
    1 db Fructis Tápláló Ápolás hajpakolás,
    1 db Fructis Men Daily Energy sampon

    =) Amúgy az a baj, hogy ha játszottál akkor többet nem tudod megnézni a játékszabályt (nekem is munkatársamat kellett megkérni, aki nem játszik, hogy töltse már le =) )

    VálaszTörlés