2011. július 23., szombat

Boldog Születésnapot, Daniel Radcliffe!

Ma töltötte be 22. életévét Daniel Radcliffe (1989. július 23.), akit legtöbben csak Harry Potter szerepe miatt ismernek, holott ez az ifjú titán ennél sokkal több (de majd bebizonyítja mindenki másnak is).


5 éves kora óta színész szeretett volna lenni, de szülei nem támogatták ezt az ötletét. Azonban nem kellett sokat álmodoznia, mert 1999-ben megkapta a BBC David Copperfield adaptációjának főszerepét, amivel elérte, hogy a szakma igenis elismerje. Bár az ismeretséget a mindenki számára jól ismert Harry Potter címszerepe hozta meg.

Harry Potter szerepében

Volt pár egyéb filmszerepe is (A panamai szabó [2001]; Édes filam,  Jack [2007]; December boys [2007]), illetve színházban is játszik/ott, pl. nem kisebb darabban, mint Peter Shaffer Equus-ában (természetesen a főszerepet kapta meg), de egyelőre így is beskatulyázták, és ő csak egy szemüveges varázslófiú majdnem mindenki számára.

Equus-ban

2012-ben pedig új filmben is láthatjuk a „Woman in black” című horror-thrillerben (ha minden igaz). Nagyon fiatal még és nagyon sok lehetősége van. Kíváncsian várom miket tud még kihozni magából és szerepeiből!



Egyébként pont ma néztem meg a Harry Potter és a Halál ereklyéi II. részét, és azt kell mondanom érdemes volt végigcsinálni ezt a filmsorozatot mind neki, mind az egész stábnak. Nagyon jó film/sorozat volt! Én minden szereplőjét imádtam és megkönnyeztem (különösen imádtam Alan Rickmann-t (Piton), David Thewlis-t (Lupin), Gary Oldmann-t (Sirius Black) és természetesen Ralph Fiennes-t (Voldamort), stb-stb.)! Ennyi jó színésszel jó lehetett együtt dolgoznia a fiataloknak.

Még egyszer nagyon Boldog Születésnapot neked Daniel, vagy hogy értse is: „Happy Birthday, Dani! =)”

1 megjegyzés:

  1. amúúúúúgy én tervezek egy Harry Potter maratont ahol végig nézem az elejétől:)

    ja és Emma Watson év honap nap akkor született mint én!:D illetve a nap nem stimmel mert ő 15 én meg 16 de anno mindenhol azt irták hogy ő is 16. és én akkoris tartom magam ahhoz:D

    VálaszTörlés