2011. július 15., péntek

„(Looking back) Over my shoulder...” - Laza polók

Van egy ismerősöm, akinek nagyon tetszenek az úgynevezett "váll-kirakós" pólók, viszont nem nagyon tudja hol lehet jókat találni. Mivel én is szeretem őket, ezért elkezdtem körbenézni, milyen most a felhozatal ilyen téren.
Egyébként nekem van már egy szürke napszemüveges-lányos és egy rózsaszín szintén "nénivel" az elején a New Yorkerből, meg egy balerinás a Springfieldből, nagyon szeretem őket!


Ez a kedvencem, ez tényleg nagyon csinos, és tök jók a kövek a szemüveg körül, nagyon feldobja!

Őt is nagyon szeretem, mert nagyon jó a grafika rajta, nekem nagyon tetszik ez a babarózsaszín balerinacipő!


Nagyon csinos tud lenni, és majdnem mindenkinek jól áll! És akkor nézzük, hogy most honnan is lehet ilyeneket beszerezni:

Stradivarius:






Springfield:


Zara (most nagyon is érdemes benézni, mert eléggé jó áron vannak!):

 (Két színben kapható - 1.995 Ft)

  (Két színben kapható - 1.995 Ft)

  (1.395 Ft)

 (Jópár színben kapható! - 4.595 Ft)

 (Rengeteg színben kapható! - 1.395 Ft)

Láttatok még valahol jót, ami innen kimaradt? =)

2 megjegyzés: