2011. július 14., csütörtök

Játék ajánló! - "Itt a csirke, hol a csirke?!?"

Nemrég a Rafinéria oldalán jártam és bájos kis játékra leltem, aki szereti az "Itt a piros, hol a piros" játékokat mindenképp kattintson, mert rá fog kattanni! Nem tudtam eldönteni, hogy a kisfiú, aki végigjátszik veled aranyos vagy idétlen, ezt rátok bízom. =) (Vannak jó pillanatai, no =) ) Az elején még unalmasnak és egyszerűen tűnik a játék, nah de csak az elején, a 10. szinttől igencsak izgalmassá válik a helyzet, 13. szinttől pedig szinte követhetetlen, ott már tényleg a szerencsén múlik minden (vagy egy jó lassú gépen, mert azon el tudom képzelni hogy lassabban játssza le a flash progit, így maga az animáció is lassabb lehet =) Ezt nem tudom, túl jó gépem van =/ )!

És hogy miért is kattanj rá? Mert hetente "pikenik-kosarat" lehet nyerni (bocsi nemrég láttam a Maci Laci filmet =)) )! Fődíjnak pedig a mogyoródi Aquaparkba egy családi belépőt. (Személy szerint én a piknikkosárnak örülnék =) )

Igaz a játék regisztrációt igényel, de a mai világban ki rémül meg egy kis regisztrációtól =). Amúgy ha nem jutsz el az elején az 1000. szintig ne keseredj el, a pontok új játékonként összeadódnak, úgyhogy érdemes hét elején kezdeni és végignyomni a hetet.

Így néz ki a nyitólapja:


És nekem eddig sikerül általában eljutni, innentől tényleg elég nehéz. (de egyszer volt 15. szint is ;) )
Kipróbáljátok? Ki meddig jutott? =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése