2011. július 22., péntek

„Love At First Sight...” - Free People divatmárka

Biztos sokatok számára régóta ismert márkáról van szó, én véletlenül találtam rá. Konkrétan egy külföldi bloggerlány (Chriselle Factor) – akit pár napja követek csak – tegnapi posztjában láttam egy ruhát, ami nagyon megtetszett, és az bizony egy Free People ruha volt! „Róla” van szó:


Sajnos amerikai márkáról van szó, de ha jól tudom a Mamutban található Designer Outletben (1024 Budapest, Lövőház utca 12.) kaphatóak darabjai (gondolom nem olyan sok cuccuk, de azért egy kettő jobb darab biztos). Személy szerint én kénytelen leszek benézni, mert egy nyakláncba teljesen beleszerettem, amit meg is szerettem volna rendelni tőlük, de 36 dollárért hoznák el kis hazánkba, a 15 dolláros nyakláncot.... Szerintetek se lenne túl jó üzlet, ugye?!? =) Szerintem se!
Egyébként tök jó hangulata van a cuccaiknak, úgymond szabadság-érzést árasztanak magukból – úgyhogy eléggé találó a márkanév! =)

Összeszedtem pár darabjukat, amik miatt eléggé szívembe lopta magát a márka (a "majd ha egyszer..." kategóriába került kicsi szívemben =) )

Ebbe a láncba szerettem bele! Nekem nagyon tetszik, nem csak azért mert koi, hanem a színe is nagyon üt
(volt egy hasonló színű bettám, Milo! Lehet miatta szeretném, nagyon szerettem azt a kis halat)


Amúgy egy olyan lánynak, mint én (eléggé szűkre van szabva a pénztárcám) eléggé húzós áraik vannak, de a leárazott cuccaik között is lehet gyöngyszemeket találni (a Koi nyaklánc is ilyen volt amúgy)!
Nektek tetszik valamelyik ruhájuk?

3 megjegyzés:

  1. A táska nagyon tetszik:)meg az első fehér kis ruci!De a cipők, hááát nekem vhogy nem jönnek be.

    VálaszTörlés
  2. aaaa az a bő, logos fodros ruha valami isteniii
    nekem a cipellők is bejönnek, más kérdés hogy nem hordanám.:D

    VálaszTörlés
  3. Igaziból nekem a csizmajellegű cipőik nagyon bejönnek, valami szép ruhával (ott felette bármelyik) Vagy rövidnadrág-trikóval.
    A Bershkában is valami ilyet néztem pénteken, szürke volt, csatos-bőrszíjjas, és 39-es... nekem meg 37,5-es a lábam.. és így is eléggé sokáig gondolkoztam rajta, hogy azért elviszem. Azt hiszem 5-6000 Ft volt. Így az ára tartotta mégis visza (4000ért már az enyém lenne). Nah mindegy.

    VálaszTörlés