2011. július 13., szerda

Horvátországi nyaralás képekben - Hvar, Sveta Nedjelja

 Sveta Nedjelja temető, nagyon szép volt, főleg élőben, minden sírnál friss virág!

 Nagyon tetszett ez a kis kertecske, a kis kapujával, ezért erről mindenképp szerettem volna képet =) Tiszta Hobbit-lak! =))



Elbújtaaam =)


Ilyen kék volt!! Szerintem nagyon szép!











Falramásztam a sok emelkedőtől és lépcsőtől, 'míg felértünk a hvari várba =)


Igaziból nem is engem akart párom lefotózni, de belehülyültem a képbe =)
 






Jövünk...

...megyünk!

2 megjegyzés:

  1. a belehülyülős képed állati:D
    nagyon szép helyen jártál:) és tökjó végre rendes képet látni rolad:)

    VálaszTörlés
  2. =)))
    És ez még csak a fele, mikor feltettem vettem észre hogy egy mászós kép se volt köztük, párom csak a képek felét adta oda, kis gonosz =)*** De majd amint megszereztem a többit kibővítem =)

    VálaszTörlés