2011. július 12., kedd

X-men: Az elsők 700 Ft-ért (az Odeon-Lloyd-ban ma)

Láttátok már az X-men legújabb részét? Aki még nem és érdekli – vagy örömet szeretne okozni a pasijának, hogy elviszi rá ;) – annak ma az Odeon-Lloyd-ban a helye (cím: Budapest XIII. ker., Hollán Ernő u. 7. weboldal), mert ma (július 12-én) 20.30-tól mindössze 700 Ft a jegy az X-men - Az elsők című szuperhősmozira. =)


Én már láttam, nekem nagyon tetszett, jó "folytatása" volt a többinek. Izgalmas, látványos és aki látta a többit is annak fincsi poénokkal dúsított. Személy szerint nagyon élveztem, és alig várom hogy kijöjjön DVD-n, mert szívesen megnézném újra. Egyébként az sem elhanyagolható, hogy egyik kis kedvencem játssza X professzort, James McAvoy (Jane Austen magánélete (angolul: Becoming Jane) c. filmben ő játssza az egyik főszerepet – nem, nem ő volt Jane! =) –, ami minden Jane Austin rajongónak kötelező film! =) ), úgyhogy nekem már ezért is alap volt hogy ezt a részt is megnézem.


De persze a fő szempont az volt, hogy ez a képregény adaptáció a kedvencem. Úgyhogy hajrá mindenki, siessetek ma az Odeon-Lloyd-ba!


Aki pedig nem ismerné a sztorit:
A hatvanas évek Amerikájában járunk. Két különös, tehetséges fiatalember összebarátkozik. Az egyik angol arisztokrata, a másik Kelet-Európából menekült, Auschwitzot túlélt zsidó. Barátságuk alapja, hogy mindkettőjük különös tudást fedez fel magában: az egyik olvassa és irányítja az emberek gondolatait, a másik uralkodik a fémek fölött. Képességeik más hasonló mutánsok körébe sodorják őket, és ők állnak élére annak a közös harcnak, amelyet az emberiségre leselkedő óriási veszély elhárítására kezdenek. De a küzdelem őket magukat is eltávolítja egymástól: Magneto és Xavier egymás ellen fordítja földöntúli erejét.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése