2011. június 28., kedd

Tiszta őrület.. megint vásárolni voltam =)

Az az igazság, hogy már nagyon fájt a fogam az Essence kis fekete, lilasörtéjű csoda-ecsetjére, de hát múltkor ugye nem kaptam Pesten =/ De kikönyörögtem páromtól, hogy Érden is van egy Rossmann, és nagyon boldog lennék ha elmennénk oda, mert ő azt nagyon szereti ha boldog vagyok, hisz ezért a párom, és hát bejött =)))) Elvitt. Végig is suhantam egyből az egész fölösleges Rossmann részeken, hogy aztán mennyei fényként magához hívjon az Essence állványa(i, merthogy mint pár perccel később észrevettem kettő van =) De ennek az infónak még szerepe van) Szóval nézem, pislog, arrébb néz, megint pislog, száj görbül lefelé, nincs ecset! =( Csak körömreszelő, szemöldökcsipesz és ilyenek.. =( Nagy a csalódás... És már indult volna a brühühhüüü, mikor is valamiért oldalra nézek, "jééé mégegy Essence" (itt a "csavar"), néz-néz... és van =) Azonnal vettem is kettőt, párom tök hülyének is nézett =) Viszont sajnos lebeszélt arról a tündéri kis rózsaszín neszesszerről, amiből egyetlen egy darab volt (így utólag nagyon bánom hogy vannak dolgok amikben hallgatok rá =) )
Majd mondom magamnak, ha már itt vagyok, és még bírja életem alfa-hímje, nézek egy körömlakkot is. A választásom egy szép lilás-rózsaszínre esett, aminek "Meet me now!" a fantázianeve. Nagyon tetszik ez a lakk, ma reggel majdnem hogy első dolgom az volt munka előtt, hogy kipróbáljam, két rétegben egy álom, nem sok, és mégis jól észrevehető.

Mondom, nah jó minden megvan ami kell, és mikor indulnánk egy halványlila kétszínű szemhéjpúder rámköszönt, Blossoms etc... van ráírva, és a neve pedig "Forget-Me-Not", találó név =) Nagyon szép színe van, szemhéjon is. Nagyon kis világos, a világosabb fele majdhogynem fehéreslila, a sötétebbik pedig 1-2 árnyalattal sötétebb. De nagyon kívánatos =)
Itt van két kép a vásárolt cuccokról:



A szemfüleseknek feltűnhetett, hogy jó, de itt 3 ecset van.. igen, mert mikor már ÉN indultam volna, párom szólt, hogy mögötted is vannak ecsetek, és ott volt ez az Elite ecset, aminek mindkét végén  egy-egy ecset található (egyik inkább szivacsos), még nem próbáltam ki, de nekem nagyon megtetszett, úgyhogy mint azt a bizonyítékok mutatják, azt is hazahoztam. Ti ellen tudtatok volna állni azoknak a kölyökkutya szemeknek amivel rám nézett?? Én nem tudtam, gyenge jellem vagyok, vállalom. (Gyógyulás útja felé vezető első lépés a beismerés =) )
Illetve még hoztunk egy Rossmannos 30 faktoros gyerekeknek való naptejet, mert pénteken utazunk a festői szépségű Hvar szigetére, és oda bizony kell... De majd leírom hogy produkált a termék, és akkor mutatom be rendesen =)

És még mindig nincs vége: Vasárnap rendeltem a Tesminked.hu-ról pár terméket, amik ma jöttek meg, azokról holnap bővebben, csak még ki kell próbálni őket... =) Kíváncsiak vagytok mik azok? ;)

4 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon jó volt olvasni ezt a bejegyzést. Olyan kis vidám, aranyos:)

    VálaszTörlés
  2. =) Köszönöm, ez jól esett =)**

    VálaszTörlés
  3. tipikus Emese-stílus:)
    látom rendesen kezd beszippantani az egész..:D miket rendeltél??

    VálaszTörlés
  4. Őszinte leszek, a bloggerek nagyban segítenek abban (sztem mindenkinek) hogy egy terméket meg merjen venni az ember vagy ne. Valószínűleg soha nem ismerem meg az Essencet se és a W7-et se, ha nem tudok róla olvasni (azért a W7, mert kérdésedre részbeni válasz ez =) Úgyhogy még jó hogy behúzott ez a dolog, előtte nem nagyon mertem ismeretlen termékeket megvenni, de így utána lehet olvasni, meg lehet nézni. Okos volt aki elkezdte!

    És hogy miket vettem?
    Griberli blogját tök véletlenül megtalálva (Dia, erről te tehetsz =) Rákerestem h Sleek, és az ő blogját kidobta) olvastam az Africa pirosítótól, és úgy voltam vele, hogy nincs pirosítóm, KELL! =)
    A másik termék, csak most csak neked: Egy W7 neon pink színű szemhéjpúder, a harmadik "Dax Perfecta No Problem!" (amiről szintén Griberli blogjában olvastam)

    De majd részletek a bejegyzésben =)

    VálaszTörlés