2011. június 29., szerda

Mindenütt rózsaszín... ;) W7 termékek és +1 DAX

Mint előző bejegyzésemben említettem vasárnap nem bírtam magammal, és miután Griberli blogjában elolvastam a W7 Africa highlighteréről szóló posztot azonnal meg kellett hogy rendeljem. Még soha nem volt pirosítóm/bronzosítóm/highlighterem. Ez a termék pedig nagyon jó alanynak tűnt szüzességem elvesztése végett. ;) Nem túl erős a színe, így pont azt a finom leheletnyi napcsókolásos, babarózsaszínes hatást adja, amire nekem szükségem van. Az ecset ami hozzá van nagyon kis bájos, és nagyon tetszik benne hogy belefér a dobozába, így könnyen magammal tudom vinni bárhova. Viszont erősebb papír doboza van, így azért félteném a terméket táskában való zötykölődéstől. Majd ha összeszedem a bátorságom/önbizalmam csinálok egy képet róla, hogy milyen arcon. =)

A másik termék a W7 neonrózsaszín szemhéjpúdere, aminek annyira tetszett ez az élénk színe, hogy jó 10 percig néztem hogy megrendeljem-e, merthogy eléggé pénzszűkében állok. De úgy voltam vele hogy a 700 Ft-ot megéri, és tényleg, annyira rózsaszín, hogy fúúú. Ha meg kellene fogalmaznom pont olyan rózsaszín, mint amilyen szerelmes vagyok a páromba, úgyhogy ez a jelenlegi legjobb szín számomra =) Ma "ebben" is jöttem dolgozni =) Nagyon kis szép.

És akkor a +1 DAX:
Itt a Dax Perfecta No Problem! nevű termékéről van szó, ami egy regeneráló, hámsérülést csökkentő kérm. Mivel én is megszenvedtem anno a tinédzser kort, és eléggé későn érő vagyok, úgy voltam vele, hogy ez a krém szerintem rám fér, picit "heges" az arcom (nem vágási sérülések, csak pattanások okozta kellemetlen jegyek), ami párom szerint nem látszik, de aki hasonló cipőben jár tudja, hogy ezt mi lányok MINDIG látjuk magunkon. =) Egészen addig, amíg olyan nem lesz az arcbőrünk, mint a buszon múltkor azé a lányé... (biztos mindenkinek van ilyen lány az életében =) )
Tegnap este elkezdtem használni, és kivételesen megpróbálom nem elfelejteni felkenni mindig a pofimra, remélem lesz látható eredménye. Nagyon örülnék, amint ezt érzem jelzem hogy bevált, de én eléggé bizakodó vagyok. =)

A kép ne csapjon be senkit, nem a highlighter és a szemhéjpúder a nagy, hanem a krém a picike.

3 megjegyzés:

  1. úú irigy vagyok!
    írjál mindegyikről véleményt majd léccii!:)

    VálaszTörlés
  2. Én is várom a véleményt! Nekem is, ha kijön egy pattanásom, azonnal kiakadok, hogy fúúj milyen szörnyű, más meg észre sem veszi. Hát, igen mi lányok már csak ilyenek vagyunk.:)

    VálaszTörlés
  3. Ígérem lesz teszt része is =) Főleg mert épp megint "tesztelem", hogy mi hogy bírja =) A szemem ma tökrózsaszín és csak a szemem körül van feketével is kihúzva =) És a pirosítót is használtam a mai megjelenésemhez =)

    VálaszTörlés