2011. június 27., hétfő

Amik ebben a pillanatban velem jönnének... és honnan? H&M

Úgy néztem végig az H&M weboldalát, hogy csak azokat mentettem le, amikre azt mondtam, ha most megtehetném, ezeket gondolkodás nélkül megvenném, csak hogy jobban érezzem magam tőlük =) Nem logikai szempontból néztem, hanem ami megtetszett, vagy mert tudom hogy jól állna, vagy mert annyira alap dolog hogy kell. Van ami egyszerűen a színe(i) miatt =)


Nagyon szeretem az ilyen egyszerű trikókat, lehet hogy egyszerű, de mindig jól áll.
A kockás ingekért nagyon odavagyok, egyszerűen baromijól tud kinézni egy trikóval/polóval,
de a színe nagyon nem mindegy!
Ponchom még sose volt, de ennek annyira baba színe van, hogy KELL! =)

Trikóból sose elég ;) De tényleg, és szeretem őket néha keverni.
Az ilyen feltűrhető ujjú blézerek egyszerűen fantasztikusak,
csak ezek a nagyon vékony lányokon állnak igazán jól.
 Nagyon szeretem a gombos polókat, trikókat, és ez a háromnegyedes ujjú...
nah ez még hiányzik a gyüjteményből. ;)
Egy rövidnadrággal ez a csizma nagyon tud ütni, főleg ha hűvösebb van,
de mi mégse akarunk hosszúnadrágozni. Plussz hozzá az előbbi kockás ing. Hm... Jönnék így dolgozni.
Ezt a szürke cipőt hülye lennék otthagyni 2000 Ftért, már csak akkor is megéri, ha ez a 120 ilyen.
Úgyhogy ezért tényleg be kell majd mennem az üzletbe.
Ballerina mániás vagyok, csak még sose találtam, olyat ami igazán hozzám. Illene mindig csak az utcán 
más lányokon, de lehet tényleg elkezdem hogy megnézem akkora-e a lába mint az enyém és 
egész egyszerűen elveszem tőle... 
Ha a hírekben ilyenekről hallanátok, tényleg nem én voltan ;)PPPP

 Elég érdekes ez a nyaklánc ahhoz hogy ne akarjam otthagyni, így ahogy lefotózták olyan, mint 
egy kis felakasztott pálcikafigura =) Nagyon morbid, és ettől nagyon jó!
Nektek is volt "leánykorotokban" ilyen színes, hatalmas gyűrűtök? =) Egyszerűen KELL! =)
Körömlakk: Gyönyörű ez a szín, kész passz, több nem is kell =)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése