2011. június 24., péntek

Hővédők magas (hő)fokon

Mivel nagyon fontos nekem a hajam, és szeretném ha még 50 év múlva is haj lenne, így megpróbálok mindent bevetni, hogy tényleg így legyen. Viszont sajnos nagyon szeretem a hajszárítómat és a simítómat is... ;)
Az oké hogy az ember megfelelő sampont használ, utána balzsamot, de kb. 2 évvel ezelőttig nekem nem volt természetes, hogy hővédőt is kellene. Aztán egyszer kaptam egy majdnem elhasznált kis ezüstszínű tubust... és itt elkezdődött valami =) Végérvényesen "hővédő-felhasználóvá" váltam.

Négy fajtát sikerült azóta kipróbálnom, van amit teljesen elhasználtam, van ami félig teli van, és van ami majdnem hogy porosodik...
Haladjunk szép sorban:

Schwarzkopf OSIS+ Scream hővédő krém
Ezt a krémet a hajam nagyon szerette és ezáltal én is. =) Általában hajszárítás és simítás előtt is használtam, viszont nagyon is keveset. Borsószemnyi méretűt tettem a kezemre (tényleg annyit, de van hogy csak félborsonyit) és próbálta jól eloszlatni a hajamon (most félhosszú és szembelógós rövid hajról beszélek), aztán jöhetett vagy a hajszárító (és akkor utána újra tettem) vagy a simító (de simító előtt mindenképp használtam). Az az előnye hogy utána könnyebb volt formázni is, és nagyon puha és fényes volt a hajam. Hallottam olyan véleményeket, hogy elnehezíti a hajat, de én ezért használtam belőle tényleg nagyon keveset. Imádtam amikor ez a krém a hajamra került. Csak sajnos elfogyott, és azóta se tudok sehol ilyet beszerezni. Úgy tudom Londonban kapható =)


Senscience Thermal Design hajformázó spray
Ezt a sprayt a fodrászom ajánlotta, viszont nálam nem vált be. Elvileg a törölköző száraz hajra kell fújni, viszont nem olyan mint egy normál spray, hogy permetezne, hanem inkább spriccel. Így ha rá akarom fújni a hajamra egy helyen lesz belőle nagyon sok, ami nagyon elnehezíti a hajam. Ezért én inkább a kezembe fújtam mindig és próbáltam jól eloszlatni a hajamon. De ez nekem nem sikerült valami fényesen, így mindig ha ezt használtam kemény-szerű lett a hajam simítás után, nem olyan puha mint az előző terméknél, és számomra száraznak is tűnt a hatás. Lehet hogy annyi volt a baj, hogy túl sokat használtam a hajamra, de egy fújásnál nem tudok kevesebbet fújni =)  (Ez az a termék amelyik szinte már porosodik nálam)
Viszont lehet, hogy kitűnő lenne simítóval való göndörítéshez/hullámosításhoz, ezt bevallom nem próbáltam sose, de szerintem alkalmas lehet rá, és hasznos, mert ugye a hőtől véd. Úgyhogy lehet érdemes kipróbálni. Vagy aki használta már ilyen céllal leírná nekem a tapasztalatait? Igazán hálás lennék!

Alfaparf Style for You X'Rebel Kontrollkrém egyenesítéshez
Ezt a pumpás krémet ajánlás nélkül vettem egy fodrászkellékesnél, egész jó ára volt azért. Viszont simítás előtt nem szeretem használni, kicsit olyankor nehezíti hajamat, de hajszárítás előtt nedves hajra kenve számomra igen tetsző hatást kelt. Sokkal jobban tudom kezelni a hajam mind szárítás, mind simítás közben tőle (de utóbbinál már akkor vagy nem használok semmit, vagy másik hővédőt választok). Az illata érdekes, számomra fodrászüzletes hangulata van. A csomagolása viszont ennek tetszik a legjobban. Használat előtt el kell csavarni a fejét, és akkor lehet megnyomni, ha pedig visszatekered visszazárod. (Szeretem az ilyen csomagolást, mert azáltal hogy jól/könnyen zárható nincs kupakja, ami bármikor elkeveredhet, így nem kell miatta bosszankodni, hogy vajon hol is tehettem le =) )

Toni&Guy hővédő, hajsimító spray hajvasaláshoz
Jelen pillanatban (illetve mióta elfogyott az OSIS+) ő a nagy szerelmem. Majdnem hogy szavakba foglalhatatlan az az érzés amilyen a hajam, ha használom, mind hajszárítás, mind simítás előtt. Puha, könnyen kezelhető és formázható hatást lehet vele elérni, fényesít és jóérzés "viselni". Kicsit mindig olyan érzésem van mintha a fodrásztól jöttem volna, nagyon szereti a hajam. Azon is látszik hogy ez a kedvencem, hogy ebből már a második flakonnál tartok. (Nah ő tényleg spray, tehát permetezni lehet vele, így jól eloszlik a hajon, amire én átfésüléssel segítek rá)
Még egy nagy előnye hogy hajmosás után – azoknak akár akik nem szárítják hajszárítóval a hajukat – könnyű, hajon hagyható kondicionálóként is nagyon jó. Nagyon ajánlom mindenkinek, igaz hogy nem olcsó, de meg lehet találni azokat a helyeket ahol (viszonylag) jó áron kapható.

Ha pontoznom kellene őket, akkor a Toni&Guy hővédője kapna 10 pontot, mert még soha nem sikerült olyat művelnem vele, hogy ne tetszett volna a végeredmény. A Schwarzkops Osis+ kapna 8,5 pontot, egész egyszerű az oka, ezt a terméket nem nehéz úgymond túladagolni, és akkor ahelyett hogy olyan jót tenne a hajnak mint nekem, bizony könnyen zsírosodhat, úgyhogy vele vigyázni kell. Alfaparf S4Y X'Rebel 7 pontot érdemel, mivel inkább csak hajszárítóhoz szeretem használni, és végül de nem utolsó sorban a Senscience Thermal Design 6 pontot kap, mert ha nincs épp más itthon vagy a közelemben, mindig örülök hogy megvédi a fürtjeimet, és simán el tudom képzelni, hogy csak én használom rosszul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése