2011. június 28., kedd

Akikel cserélnék - Ashley Greene

Bevallom nem nagyon ismertem ezt a színésznőt az Alkonyat előtt, viszont mikor abban láttam nagyon megjegyeztem magamnak. Egy plusz indok volt az első részben hogy nézzem, mert nagyon tetszett a karakterének az öltözködése, haja, és egyáltalán a stílusa. Egy nagyon bájos, tüneményt szerintem bárki szívesen alakítana, egyszerűen nem lehet nem szeretni.

Bár a második részre eléggé elrontották szerintem a haját, az a nagyasszonyos haj nem igazán a karakter stílusa, és ahogy néztem a képeit, Ashley-é sem.

Az életben pedig, igaz, hogy nem a "tökéletes" modellalkat, azaz nem egy gebe, hanem tök normálisan néz ki, ami szerintem jó, jól áll neki hogy normális. Amivel viszont kilóg a "normálisból" az arca, az valami gyönyörű! Egyszerűen tök oda vagyok érte.


Az, hogy tökéletes hosszú haja van a magánéletben, szinte már "mellékesnek" számít =) Mellesleg pedig a ruhatárát is elfogadnám, és hogy miért? Beszéljenek inkább a képek helyettem:



Ti is szeretitek ezt a színésznőt? Melyik ruháját fogadnátok el szívesen? Vagy épp melyik az amelyiket felgyújtanátok mert borzasztó?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése