2011. június 25., szombat

Kincsesláda jelenlegi állapota - kozmetikumok

Mivel a blogírás elején járok, gondoltam érdekes lenne összegyűjteni egyébként mikből is a "kincsesládám". Először a sminkszereimet és parfümjeimet szedtem össze (nagyon fog látszani, hogy mennyire "kezdő" vagyok), és fotózgattam le többféleképpen. Mondjuk egy állvány jó lett volna, mert eléggé remegett a kezem (nem olyan egyszerű nagy záridővel mozdulatlankodni =) Mert itt a szobában nincs Hawaii napsütéses feeling, sajnos, pedig nagyon élvezném)
Nem tudom van-e igény, hogy egyenként leírjam mi micsoda, szerintem mindegyiken látszik a márka, meg a szín is. De ha valami kérdéses szóljatok =)
Persze az se utolsó, hogy van egy ilyen igazán bájos régi faládám, amit fotósaroknak tudtam hozzá használni. =)



Alapozóból a Max Factor Second Skin a kedvencem, az L.A.Makeup szemhéjalapozója valami isteni, imádom! 
Az Artdeco Fixáló púderét még nem sikerült kipróbálnom, se a kabuki ecsetet =/ Nem volt alkalom, még túlságosan újak.

Szerintem a képen is látszik, hogy nem vagyok rúzsos típus, és az erős színeknek se a híve =) 
Nekem egyszerűen az nem áll jól. De a Max Factor Xperience a kedvenc, amit amúgy ajándékba kaptam 
egy nagyon kedves lánytól, ezúton is köszönöm neki még egyszer! =)



Itt középpontban áll ami nélkül soha sehova se megyek, még a kertbe se, a Malu Wilz fekete szemceruzája. 
Majd egy éve használom (a képen a kisebbiket), mindennap, és még mindig ennyi van belőle (a nagyobbik az egy "bontatlan" – a fotóhoz vettem le először a kupakját – úgyhogy össze lehet hasonlítani a méreteket, jól bírja ;) ).

Itt is középen a jelenlegi szerelem áll, az Essence "Where is the party?" fantázia nevű gyönyörűsége. 
Egyszerűen nem tudok betelni a színeivel, nekem nagyon tetszik, lehet csak az újdonság ereje miatt, de akkor is <3!

És a parfüm, hát igen, szerintem jól látszik hogy az Intimissimit majdnem hogy teljesen "megittam", 
annak nagyon kellemes úgynevezett "púder" illata van (mindig azt kaptam meg a pasiktól, hogy 
púder illatom van). A Pink Sugar pedig... valami álom! Jövendőbeli anyósoméktól kaptam karácsonyra, 
és nagyon szeretem. Vattacukor illata van! De komolyan, annyira édes, hogy meg kell zabálni! 
Hozzzátenném nem az a hányingerkeltő, hanem az a "hmmm, nyami-nyami!" =) Szóval értitek... =)

4 megjegyzés:

  1. Amúgy az a vicces, hogy abból ami az első képen szerepel (ha jól számoltam 31 féle cucc, ecsetekkel együtt), több mint a feléért én egy fillért se fizettem =) Van ami nyeremény volt, van ami ajándék (ez a kevesebb), van ami a DM-es 100 pontos ajándéktáskából van. =) Úgyhogy nem kell arra gondolni, nah mennyi pénze van ilyenekre, csak jókor voltam jó helyen =)

    VálaszTörlés
  2. szerintem nem az jön le, h kezdő vagy:) nekem nincs ennyi féle cuccom:( meg szerintem nem a mennyiség fejezi ki, hanem inkább h mit hozunk ki a rendelkezésünkre álló dolgokból:) amúgy nekem is ilyen essence szemhéjpúderem, hasonló essence rúzsom, meg pink sugar parfümöm van, csak nekem a sensual nevű.
    és én örültem ennek a posztnak, szeretem az ilyeneket nézegetni meg olvasgatni*.*

    VálaszTörlés
  3. :)))))))))))) egyébként tényleg jóval több cuccod van mint ahogy nekem lejött a beszélgetéseinkből:)
    a smokey eye ceruzákat próbáltad már?

    VálaszTörlés
  4. Roni, hol vetted a Pink Sugart? =) Nagyon hamar be kellene szereznem egy újat (tényleg angyon szeretem), de nem tudom hol vették nekem =/ =)) Ez a baj a karácsonyi ajándékokkal =)))

    Dia, igen, innen mindent próbálgattam, a magam hozzánemértő módján. =) De azt még nagyon kell gyakorolnom, hogy szépet is alkothassak belőle.

    Van egy kozmetikus ismerősöm, lehet kikönyörgöm hogy tanítson meg egy két dologra =) Jó lenne érteni a technikákat. Photoshopot egyszerűbb használni mint a sminkecsetet!!! (Ez lesz a jelmondatom =)) )

    VálaszTörlés