2012. április 24., kedd

"Télen-nyáron nyár" - F&F 2012-es nyári kollekció II. kiegészítők

Múltkor csak is kizárólag ruhákat mutogattam az F&F nyári kollekciójából, nah ezt most kiegészíteném. Úgyhogy most kalapok, táskák, cipők következnek, és +1 ;)

Hatalmas sárga strandolós táska, és nagyobb fehér kalap =)

Édes a virág rajta!


Naaaagy  csíkos pakolós =)


Ezeket a cipőket IMÁDOM! Lassan jobban szeretem őket,
 mint a Converseket (főleg mert kedvezőbb az áruk =D )


Színes papucsból sose elég =D


És a szingli lányoknak ezt a "kiegészítőt" ajánlom idén nyárra:

Nem vagyok biztos benne hogy könnyű lesz beszerezni az F&F részlegen,
de hátha... =DD


Ti vettetek már valamit az új kollekcióból? Én a fekete fürdőruhát még nem találtam meg (és elég erős a gyanúm, hogy fehérben lesz az üzletekben... de lehet azzal is kiegyezek ;) )

1 megjegyzés:

  1. de jó ezeket a képeket nézni, jön a nyár, már úgy vártam, és végre elutazunk mi is hosszú hétvégééén. igaz nem tengerpartra, de mi imádjuk a Balatont, és egy tök jó helyen fogunk megszállni http://minu.me/-azurvilag

    VálaszTörlés