2012. április 23., hétfő

„Don't worry BBe happy...” – Garnier BB krém vélemény


Lassan egy hónapja nálam van a Garnier BB krémje, és azt kell, hogy mondjam nem értem a nagy fellángolást eziránt a BB krém iránt. Jó tény, hogy verhetetlen ára és illata van. Viszont sokkal olajosabb, mint pl a Missha Perfect Cover, és sajnos nem is mattít, nem éreztem gyógyító hatást, inkább pattanásító hatása lett nálam. De ezzel nem akarok senkit se elrettenteni tőle, mert lehet csak az én kevert bőrömnek árt. Úgyhogy azt kell hogy feltételezzem, hogy akik totál oda vannak érte meg vissza. azok még az eredetit nem próbálták, mert az jelentősen más. De ez nem baj, csak így furcsa az őrület, amit ez a picinke kiváltott.




A csomagolása nagyon kis bájos, nagyon jól záródik a kupakja (viszont én a pumpás Misshát jobban szeretem). Az illata – párom állítása szerint – thaiföldi illat, amit nem teljesen értek, de ő mondta =DDD Viszont én IMÁDOM, és ő is – ezt az illatot kellene a Misshába belecsempészni, és nagyon boldog lennék.


Fedése nem olyan jó, mint egy alapozónak, és sokkal sötétebb a világos is, mint az eredeti BB-k, ennek nem nagyon vettem észre, hogy lenne fehérítő hatása (amit a sokat említett Misshában szeretek). Úgyhogy inkább a majdnem hibátlan (száraz) bőrű lányoknak ajánlom.
Ha nem akarna félórán belül lefolyni az arcomról tök szeretném nyárra, de így nem tudom mit csináljak vele, púderezem én, de azért azon is átüt... Nah mindegy, azért is elhasználom.

Ha jól rémlik a Joy magazinban van kupon hozzá, úgyhogy ha van, aki kipróbálná sokkal kedvezőbb áron juthat akkor hozzá. Egyébként 2000 Ft körül van az ára.

Ki próbálta már? Hogy tetszett nektek?

13 megjegyzés:

  1. A legtöbben tuti azért vannak el vele, mert könnyen beszerezhető meg elég olcsó :( Én is meg akartam venni, viszont szinte mindeninél azt láttam, hogy fénylik tőle az arca :(

    VálaszTörlés
  2. Én először koreai BB-krémet szereztem be és igen az tökéletes, de az ára eléggé húzós. Igy minden nap sajnálom használni én ezért vásároltam a Garnier BB krémet ( kuponnal 1500 Ft volt). Őt nem sajnálom minden nap fogyasztani, a bőröm nekem is kombinált, de nálam nincs az a nagyon fénylő bőr inkább csak egy szép üde arcot kapok tőle és én ezt nem is szeretem lepúderezni, szeretem hogy egészséges kinézetű. Nekem szerencsére egyáltalán nem lettek pattanásaim és nagyon jól hidratál, szuper, hogy van benne SPF nekem jót tesz a bőrömmel, ha pattanásom van úgy érzem hamarabb elmúlik tőle. A koreai BB-met meg csak a fontosabb alkalmakkor használom. Nekem ez a "taktika" igy nagyon bejött örülök, hogy nekem tökéletes a Garnier BB is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te vagy az irigyelt kategória =) Jó neked, hogy semmi gondot nem okozott. Én irigyellek!!

      Törlés
  3. Nekem is fénylett, még egy kiló púderrel is, az arcom tapintása olyan volt, mintha zsírosbödönben tapicskoltam volna, pedig nagy reményeket fűztem hozzá és hozzáteszem száraz bőröm van.

    VálaszTörlés
  4. Én csak termékmintát próbáltam, de nem jött be. Úgy fénylett a fejem utána, mint egy diszkógömb. :-/ http://colours-of-letti.blogspot.com/2012/04/teszt-garnier-bb-krem-ahogy-en-latom.html

    VálaszTörlés
  5. Érdekes, nekem alapból fényes a T-vonalam, és ettől nem... Persze, kb 15 percig az, és általában ezen belül fényképezek.. :D de élőben, meg képeken ezen túl már nem fényes. Szóval nem tudom, mi az oka ennek :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne rájönni mi alapján válik be ez a termék valakinek és valakinek meg nem. Mert akkor lehetne szólni a gyárnak, hogy készítsék el a másik csoportnak valót is =)) Ez lenne az igazi! =)

      Törlés
  6. Kipróbáltam a kevert bőrömre (arc-száraz, Tvonal-fénylik), kb fél óra után lepúderezve(!) is ragyogtam mint egy diszkógömb, és kipattogott tőle az állam és a homlokom, azóta is várom h elmúljanak a ragyák.
    Nekem totális FAIL, soha többet!! :(

    VálaszTörlés
  7. Tényleg sokan istenítik, aztán a másik tábor pedig nincs megelégedve vele :D . Én úgy döntöttem, hogy az egyik táborba se tartozom, meg vagyok nélküle, most tökre örülök, hogy bevált a DIY színezett hidratálóm, és így a púdert is letehettem ! :)

    VálaszTörlés
  8. Én nem próbáltam még eredeti BB-t, de nem voltam oda ezért. :) Minden úgy van, ahogy leírtál. Nekem az illatával nem volt gondom, csak annyi hogy pár óra után konkrétan büdös volt az arcom. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez az illat tetszik. De ez meg ugye mindenkinél más, hogy melyik illat kinek jó, de úgy rémlik, hogy mi a Burberry The Bodyban is ellentétesek vagyunk =))))

      Törlés
  9. Hali! A kolléganőm, a barátnőm, és én is pattanásos lettem tőle. Ilyen apró kinyomhatatlan kis patik mindhármunknál. Úgyhogy a nem reprezentatív mintánk alapján kuka a Garnier BB krém. Javaslom az Estée Lauder helyettesítő termékét annak aki meg tudja engedni magának.

    VálaszTörlés
  10. nekem nagyon bejövős a cucc, ami azért meglepő, mert a Garnier termékekkel mindig volt valami bajom (az illatukat leszámítva:))
    de eZ.. kaptam mintát, kipróbáltam egy "najómanemszámít" napon, és nagyon kellemeset csalódtam, volt pár pöttyöm, és még azok is eltűntek, a bőrömnek tetszik, abszolút természetes hatás, könnyű textúra.^^

    VálaszTörlés