2012. április 11., szerda

"Télen-nyáron nyár" - F&F 2012-es nyári kollekció nagyon TETSZIK!


Őszintén bevallom, nem nagyon szoktam találni olyan ruhákat a Tescoban az F&F-nél, aminél rám tőr a "nah ez KELL" érzés, de látva az új kollekciót, nem egy ruhánál és fürdőruhánál most igencsak ezt érzem!
Nekem nagyon tetszik egy csomó darabja, úgyhogy most szerintem irány a Tesco, csak jó lenne tudni mikortól.... =D

Akarok egy ilyen színű nadrágot!

Egyszerű színes poló, de úgy nézem jó a szabása!!


A felső és a nadrág is KELL!

Nem kicsit édes ruha!!!


Ez nagyon cuki!!









A felső a nagyon KELL kategória

A felső!! ohhh


Idén nyáron ilyen fürdőruha KELL nekem! =)
Nektek hogy tetszik? Nekem ez az utolsó fürdőruha az abszolúte kedvenc!!! (Csak még fogyni kell =DD )

6 megjegyzés:

  1. pont 1 órája böngésztem át a honlapot és kinéztem jó pár dolgot:) én amúgy sokszor találok a tescoban nekem tetsző ruhákat, szoktam is venni, de sokszor megvárom a leárazást, mert akkor tényleg röhejesek az árak:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah igen, pl a cipőknél is olyan jó árak szoktak lenni reárazásnál, csak ott meg nálam mérethiányos, ami tetszik =/ =D

      Törlés
  2. Én is szoktam találni jó dolgokat. Viszont olyan is történt, hogy a katalógusban/reklámban jól nézett ki, a boltban meg csak csodálkoztam, hogy ez a "rongy" lenne az a szuper kis ruha???? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaziból inkább velem is ez szokott előfordulni, neten látok pár dolgot ami tetszik, és az vagy nincs az üzletben, vagy csak én vagyok béna és nem találom. Viszont olyankor nem szokott ott az üzletben rámjönni az inger a vásárlásra =) De majd most =)

      Törlés
  3. Húha...de jók! A szabások, a színek...minden tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Találtam én is pár kedvencet. :)
    A bikini nekem is bejön, tavaly is kerestem ilyet, de már későn észleltem. Idén mindenképp akarok ilyet! :)

    VálaszTörlés