2011. augusztus 24., szerda

„Viva L.A. Vida..” - L.A. Makeup beauty csomagok

Végül én se tudtam ellenállni az L.A. Makeup 50%-os akciójának, csak sajnos nem azt sikerült megszereznem, amire igazán vágytam, de azért így is elégedett vagyok a választásommal.
Két tízes mini palettát választottam, amúgy tényleg eléggé minik, még élőben nem láttam őket ezelőtt, de kép alapján egy picit nagyobbnak gondoltam. De sebaj, szerintem így se fog jó sokáig elfogyni. Én ezt a kettőt választottam:

Sand Castles 10-es paletta

Moonlight 10-es paletta

Ami nagyon szimpatikus a csomagolásában, hogy kis kör alakú celluxal van lezárva a tasak, így biztosak lehetünk benne, hogy soha senki se nyúlt bele =) Ráadásul az enyémeknél még az is bizonyossá tette ezt, hogy a csomagolásra nyomtatott logó konkrétan ráragadt a műanyag tasakra, így amint kiemeltem a tasakból egy kis festék le is jött onnan. De őszintén, ez engem egy másodpercig se zavart! =)

Ha már a külcsínnél tartunk a „külső” csomagolás designjába ismerős elemeket véltem felfedezni egy másik termékkel! (ennek a mondatnak lejjebb még szerepe lesz ;) ). Amúgy nagyon jól záródik a doboza, annyira, hogy külön szenvedés mire végre ki tudom nyitni =) Tehát 100%, hogy nem fog kinyílni a táskámban, esélye sincs! =)

Színekről annyit mondok, hogy a Sand Castle színei sokkal rosszabbul néznek ki képen, vagy csak a palettában, mint amilyenek valójában, a Moonlight palettánál ezt kicsit fordítva érzem. Viszont, lehet, hogy túlságosan száraz most a bőröm, de bármit csinálok, nem fog rendesen a kezemre egyik szín se. Úgyhogy olyan képet sajnos nem tudok mutatni, alapra pedig nem akartam felvinni, mert a színeit se akartam felerősíteni, úgyhogy az ujjaimon fotóztam el őket. Előre szólok, mindenki üljön szépen le, az arany szín a Sand Castles palettában az valami gyönyörű!


Bal oldal 4 színe

Jobb oldal 4 színe

Felső sor 4 színe. (Itt az a bizonyos arany, ez tényleg full arany, nagyon kész vagyok tőle!)

Alsó sor 4 színe (ezek mattabb színek)

Azt kell hogy mondjam – ami talán látszik is –, hogy nagyon jól pigmentált színekről van szó, főleg a Sand Castles paletta színei. Viszont, ami kicsit hibája, hogy mintha néhány szín nem úgy viselkedne, mint kellene?!? Gondolok itt a Moonlight palettájának pár köröcskéjére, amiben annyira szépek a színek, a dobozban, és a valóságban van amelyikkel elég sokat kell szenvedni mire megmutatja mire is képes. Lehet csak az enyém nem stimmel, nem tudom, de más is az állaga kicsit, keményebb, mint a többi. De így se bántam meg, hogy megvettem, el fog fogyni mind. ;)

Viszont tudom, sminkeket kértek vele, de sajnos azokat csak hétvégén tudok készíteni, és most hétvégén eléggé elutazunk Balcsira, így a sminekekre egy kicsit várni kell. =/ Ne haragudjatok. De ígyekszem majd egyszerre többet is készíteni, hátha azzal kárpótollak titeket.

De, hogy addig se csüggedjetek:
Kis játékot is indítok e termékek kapcsán: 
Aki elsőnek kitalálja melyik márka, melyik sminktermékére gondolok azzal, hogy hasonló grafikai elemeket használt a tervezője a csomagoláshoz, mint az L.A. Makeup Beauty csomagok designere, az a következő játékomhoz 5db +esélyt nyer (csak annyi a kitétel, hogy jelentkezni kell majd a játékra)! Továbbá, hogy még szerencsésebbnek érezhesse magát, 1–50-ig ő választhatja ki melyik számokat szeretné ezzel az 5-tel magának (azért 50 mert annyi esély összesen talán lesz =) ).
Aki viszont, olyat mond, ami nekem eszembe se jutott, de tényleg nagyon hasonlít (szakmai zsűri fogja ellenőrizni a válaszokat) az +1 esélyt könyvelhet el magának (de ők már nem szabhatják meg melyik számot szeretnék). Akik azt írják, ami a helyes válasz (tehát amire gondolok), de nem elsőnek azok is +1 esélyt kapnak.
Kis segítség: nem a „dobozra” gondolok, hanem a tasakban lévő karton grafikájára (tehát ne csak a palettát nézzétek, hanem az összképet) Amihez legjobb, ha az eredeti, hivatalos képet nézegetitek. A kulcsszó a grafika! =)
Ezt a játékot jövő hétfőn zárom le (08. 29-én)! A nyerteseket pedig itt hozzászólásban és e-mailben fogom értesíteni =)

JÁTÉK LEZÁRVA! Köszi mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Dobpergés =) Megvan a helyes megfejtés! =))) De nem árulom el ki volt és mi a válasz, mert 1+esélyért még bárki kitalálhatja! =)

    VálaszTörlés
  2. Elérkezett a nap amikor lezárom ezt találgatós a játékot! Mindenkinek köszönöm a részvételt =)
    Sokáig izgultam vajon kitalálja-e valaki, de végül 2011. 08. 26-án 12:50-kor Noriko kitalálta, hogy az Essence You Rock palettára gondoltam (ugyanúgy ott van a körös hatalmas "flekk", a csíkok is eléggé hajaznak rá, de legalább kicsit módosítottak rajta, biztos vagyok benne, hogy valami köze van a kettőnek egymáshoz), így övé a 5 +esély.
    Egy nappal később Bubo is megírta a választ, így őt 1+eséllyel jutalmazom.
    Továbbá jó ötleteket írtak az alábbi ember, akik szintén 1-1 +esélyt könyvelhetnek el maguknak: Dija, Kriszti, Jucii

    Az e-mailt mindenkinek elküldtem, gratulálok mindenkinek! =)

    VálaszTörlés