2011. augusztus 4., csütörtök

„Eme's Got A Brand New Bag...” és egy kis „Boltkórosság” =)

Tegnap a Camponában jártunk, így Murphy törvényéhez méltón, mikor megírom a „mit rejt a táskám” posztot, aznap veszek egy táskát. Ami kisebb, mint az előző, így nem is fér bele minden, amire "szükségem" lenne... =) De olyan szép és már olyan rég kinéztem (említés szinten volt róla szó itt, ő a "majdnem táska") úgyhogy meg kellett, hogy vegyem! =)

Reserved – 6990 Ft

Amúgy egy nagy pakoló részből – aminél van két kicsi rekesz (mobilnak mondjuk) és egy nagyobb zipzáras (kulcsnak, pénztárcának) – és egy első zsebből áll. Jó kemény anyagból van – persze nem igazi bőr –, belülre pedig sima anyagból kockás bélés van varrva. Viszont, ami érdekes még benne az illata, eléggé erős, szerintem sokaknak visszataszító lehet, de nekem nagyon bejön =)) Úgyhogy nagy a szerelem.
Amúgy volt még belőle seszínű barna (eléggé fakó, tehát nem világos, csak fakó), kékesfeketés (annak jó színe van), és ez a szürkéskék (több színt nem láttam, de lehet hogy van).

 Így néz ki belülről

Viszont megint kénytelen voltam otthagyni valamit, amibe tök szerelmes lettem: egy csokibarna bakancsot... 20.000 Ft-ot nem szívesen adok ki olyan cipőért, aminek a minőségében nem vagyok teljesen biztos. Nekem az sajnos drága, tök utálnám ha beázna, vagy leválna kis víztől a talpa (ez szokott legtöbbször történni =// )

Aztán bekukkantottam még a Rossmannba, mert a játékhoz (ami itt találtok) szerettem volna egy lakkot venni nektek. Aztán „sajnos” több lett belőle... Nem csak nektek vettem a lakkot és a szemhéjpúdert, hanem magamnak is egy ecsetet, egy barackszínű lakkot és egy bronzpúdert (ecseten kívül minden 299 Ft volt, így jönniük kellett =) gondolom megértitek).

Lakk: 70 Makes me weak; Bronzpúder: 02 Sunlight mix; 
Ecsetek: zselés szemhéjtushoz (én nem ahhoz fogom használni ;) ) és pirosítóecset

Igaz a pirosítóecsetet nem most vettem, de őt még nem mutattam be nektek, és kezdett megsértődni... 
Érzékeny a lelkem. Pedig mindig belepirul mikor fotózni akarom  (mint látjátok ) ;)

Nem sok kellett hozzá hogy még 4-5 dolgot megvegyek, de józan eszem, azaz a párom rám szólt, hogy nah most már elég. Igaz ezt úgy szokta csinálni, hogy amikor vacillálok, hogy "ezt vegyem, vagy inkább ezt... öö nem is tudom.." akkor elkezd 5-től visszaszámolni, ami azt jelenti, hogy azonnal kell döntenem =) Így próbál rászoktatni, hogy döntésképes legyek. =) Végül is beválik, csak ilyenkor mindig ott maradnak a gondolataim az otthagyott dolgoknál – amikért később még egyszer úgyis vissza kell menni. ;)

Egyébként, tényleg nagyon sok minden nagyon jó áron van, úgyhogy, ha tehetitek mielőbb nézzetek be egy Rossmannba, vagy azon DM-ek egyikébe, ahol van Essence állvány, mert mindent el fognak kapkodni, és ezek kifutó termékek!

5 megjegyzés:

  1. Nekem is vissza szokott számolni a barátom, mikor már nagyon eldurvul a helyzet! Amúgy nagyon türelmes szal ez már csak a végső esetben van! :)

    Nagyon tetszik az új táskd! :))

    VálaszTörlés
  2. =) Azért az "megnyugtat", hogy nem csak engem "terrorizálnak" így ezek szerint =))) Amúgy egy szavam sincs, mert azért mégis eljön velem ide-oda, mindenféle számára baromi unalmas, és idegesítő helyre =) Édesek, hogy ezeket is megteszik értünk =)

    Köszi =) (mmint a táskára)

    VálaszTörlés
  3. Nézd meg az utolsó bejegyzésem! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nem számol vissza, hanem egyszerűen ránézek és látom az unott fejét és hogy hogy szenved és már ez is késztet arra hogy siessek. :D A bronzosítóról lesz teszt?:)

    VálaszTörlés
  5. Lesz-lesz. Úgy tervezem, hogy mivel a W7 Africa-val is lógok még, meg van egy rózsaszín Miss Rose-om, majd együtt ezeket "összehasonlítom" (mivel mindnek más a funkciója, így hasonlítás csak idézőjelesen tud élni =) )

    VálaszTörlés