2011. augusztus 24., szerda

„Here I am - this is me...” - Eme's coffer a Facebookon is

Egy olvasóm (nem tudom ki volt, névtelenül jött a kérdés) Formspringen megkérdezte miért nincs Facebook oldalam, nyomós érvet nem találtam, hogy ne legyen, így elkészítettem. Úgyhogy ha szeretnétek már ott is olvashattok. =)
Van amit csak oda teszek fel. Pl. elkezdtem egy új sorozatot: a Kedvenc külföldi bloggereim címmel, aminek első „áldozata” Kandee Johnson lett =) Tényleg hihetetlenül imádom azt a csajt! Nagyon nagy arc! Ha el szeretnéd olvasni azt a rövid szösszenetet amit róla írtam akkor irány a Facebook =)


Van még egy hírem, de ez egy kicsit más jellegű lesz, Eyeko Ambassador lettem! Hiphiphurrá! =)
Nektek ez azért jó, mert ha rendeltek tőlük és használjátok a kódomat, akkor ajándékot kaptok a rendeléshez (az ajándék 15font/18euro/20dollár vagy fölött jár)! A kód: E17582
Továbbá most 25%-os akció is van náluk, annak SUMMER25 a kódja, és ha jól tudom ingyenes a szállítás.
Egyébként Viki, a Viktória's Style szerzője is Eyeko Ambrassador (én is az ő révén lettem az), úgyhogy az ő kódját is használhatjátok, amihez bővebb információt ITT találtok! Viki kódja pedig: E17579
Eyeko weboldal

A három nyertesemnek pedig üzenem, hogy elvileg ma fogom tudni feladni a nyereményeiteket, itt van nálam mind és hazafelé megejtünk egy postát =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése