2011. augusztus 29., hétfő

„Egy páratlan páros”, avagy a Makranka „makrancos” hölgyei ;)

Nemrég találtam rá a Facebookon egy lélegzetelállító márkára, ami két csodás tervező – Makra Laura, üvegtervező, és Mészáros Annamária, Anka Design – együttműködésével jött létre. A két designer külön-külön is nagyon szép ékszereket, táskákat és ruhákat alkot, de az együttműködésük gyümölcse igazi csoda lett!

Eredeti kép forrása: hg.hu

De ennyire ne szaladjunk előre, először csodáljuk meg őket külön-külön. Makra Laura, egyedi üvegből készült szépségeket álmod meg és készít el:

Forrás: Makra Laura

Forrás: Makra Laura

Forrás: Makra Laura

Forrás: Makra Laura

Forrás: Makra Laura

Forrás: Makra Laura

Forrás: Makra Laura

Forrás: Makra Laura
Szerintem hihetetlenül tehetséges, kreatív lányról van szó, aki igényes, szép, egyedi ékszereket készít, mint eddig láthattátok is.

De mivel egy koprodukcióról beszéltem az elején, jöjjön a művészpáros másik tagja az Anka Design, csodás ruhakölteményeivel és igazán divatos, ötletes táskáival:

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design

Forrás: Anka Design
Aki idén igazán divatos akar lenni mindenképp próbáljon beszerezni egy Anka Design táskát (Meskán pár darabja megtalálható ITT), mert most nagyon divatosak a szőrös táskák. De összességében meg kell állapítani, hogy nagyon jól dolgozik az anyagokkal, formákkal, színekkel, és tényleg remekműveket alkot. Nagyon kellemes színeket használ, amik mindig is divatosak lesznek. Attól a "süniszerű" ruhától pedig nagyon kész vagyok =) Nem hiszem, hogy valaha is felvenném, de nagyon tetszik (és van ismerősöm, aki elég extrém ahhoz, hogy pl. rajta el tudjam képzelni).

A két lány együttműködése pedig megalkotta a Makranka márkát. A márka neve kettőjük nevének egybe fonodásából jött létre. Közös munkájukat idén kezdték és az eddigi gyümölcse pedig itt látható (én jó pár darabjukba fülig szerelmes lettem):

Forrás: Makranka

Forrás: Makranka

Forrás: Makranka

Forrás: Makranka

Forrás: Makranka

Forrás: Makranka

Nagyban is megmutatom a karkötőt, mert ez az ami szerelem lett első látásra! Annyira szép és vibráló, egyszerűen kell nekem! =) Sajnos árat még nem tudok, de rajta vagyok az ügyön, hogy hozzájuthassak egy ilyenhez. Annyira büszkén viselném. =)

Forrás: Makranka

Elérhetőségeik: Makra Laura; Anka Design; Makranka
Nektek hogy tetszenek lányok munkái? Mi az, amit mindenképp megvennétek tőlük?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése