2012. június 4., hétfő

„With our eyes wide open, we...” - Oasap rendelés második felvonás


Több mint egy hete megérkezett az újabb OASAP rendelésem, ahol most nem magamra, a laptopomra gondoltam. Ruhát akartam eredetileg rendelni, de mivel épp a fogyókúrámat tartom, nem biztos, hogy ez jó ötlet, majd ha "kész leszek" jöhetnek a ruhák is. =)

Szóval én most egy édes laptoptáskát választottam a kis MAC-emnek, aki egy 15colos, 4 éves baba, és nagyon szeretem. Többféle színben van, meg méretben is, de összenéztem a laptopom méreteit, így biztos voltam benne hogy jó lesz. Neoprame anyagból van, és nagyon cuki rajta a kiscica =)

De jöjjenek a képek!







Nagyon megszerettem azóta, sokkal jobban belefér így a Laptophurcolós táskámba, mint az előző tokjával, mert az nagyobb volt. Egyébként 27 dolcsi volt, és innen tudjátok megrendelni: oasap.com.

5 megjegyzés:

  1. Nem volt neki olyan büdi kínai szaga?
    Én is pont ezt a kis édes táskával szemezgettem, de sajnos az én laptopon nem férne el bele :(

    VálaszTörlés
  2. Nekem 15 colos a laptopom, aminek a pontos paraméterei:
    Height:
    0.95 inch (2.41 cm)
    Width:
    14.35 inches (36.4 cm)
    Depth:
    9.82 inches (24.9 cm)
    Weight:
    5.6 pounds (2.54 kg)1

    Úgyhogy ha ekkora a tied, akkor belefér. De ha 17-es akkor nem =(
    Ő nagyon kényelmesen belefér, és még nem is feszül rajta. A szege pedig a tipikus neopreme szag, de ha az neked azonos a kínais büdivel akkor olyan =// Engem nem zavar, csak őrültem neki =)

    VálaszTörlés
  3. Eh, az enyém normál laptop méretű, az inchekkel elég nagy bajban vagyok, de jóval nagyobb ennél :( Köszi azért az infót :)

    VálaszTörlés
  4. óóó nagyon cuki, nekem tetszik, ezt nem is láttam még a felhozatalban!

    VálaszTörlés