2012. június 13., szerda

„Believe that the sun will shine tomorrow...” - LUSH Allee üzletében jártam ;)

Sajnos eléggé el voltam mostanság havazva munkával, vagyis az nem sajnos, az a jó =D Úgyhogy ha valaki szeretne nekem grafikai munkát adni ne habozzon, vállalom =D


Nah de a lényeg, hogy így nem tudtam megírni a bejegyzést, amit már nagyon rég meg kellett volna, és meg is szerettem volna, mert egy olyan cégről van szó, akikbe full szerelmes vagyok. Nemrég írtam bejegyzést a The Body Shopról, nah ez a cég a „testvérük” a LUSH! =)


Egyébként elég sokat agyaltam – mielőtt lett volna ez a remek lehetőségem, hogy mindkét céget jobban megismerjem –, hogy vajon mennyire konkurenciái egymásnak, mert éreztem, hogy van valami közük egymáshoz. Ez az érzésem be is igazolódott, ugyanis Zsuzsa, aki körbevezetett a LUSH-ban (egyébként a The Body Shopban is Zsuzsa nevű leányzó ismertette meg velem a márkát, ez is közös, mindkét helyen van egy jófej Zsuzsa =) ), elmondta, hogy anno a LUSH alapítói, az a 7-8 ember (nem emlékszem pontosan a számra, ezért illett volna időben megírnom nektek =( ) a The Body Shop beszállítói voltak. Nah erre varrjatok gombot. =) Úgyhogy mikor észrevették, hogy a TBS-ben nagyon fogynak azok a termékek, amiknek ők a beszállítói akkor kitalálták, hogy ebbe bele is vághatnának, így alakult meg a LUSH, és azóta is ez a 7-8 ember a tulajdonosa, bár azóta jól megöregedtek, de a játékosságuk és a kreativitásuk azóta se lankadt, ha csak a fürdőgolyókra gondolunk.





Ha már a fürdőgolyóknál tartunk, kaptam is bemutatót ott a boltban a Dragon nevű golyóból (meg egy terméket kipróbálásra, amit párommal közösen ki is élveztünk, annyira jó az a golyó!!!), nagyon sokszínű, ötletes, mókás, szép és finom illatú golyócska ez. Van benne minden, meglepetések halmaza, a robbanócukorka a legmókásabb, mikor pattog a kádban =DD Egyébként a vizet napsárgára színezi, és fürdés után annyi apró csillám lesz rajtad, hogy igazi hercegnőnek fogod érezni magad, nagyon szép! =) Legközelebb majd valami férfiasabb fürdőgolyóval lepem meg a párom, mert szerintem ő nem élvezte a csillámokat =)

Dragon "működés" közben =)

Dragon "működés" közben =)


Nagyon tetszik az üzletben a sokszínűség, hogy annyi termék van, akár a fürdőgolyóknál, hogy szinte nem is tudsz választani, csak azt tudod, hogy ki kell próbálni mindet!

A másik amiben nagyon erős a LUSH az a szappan, anyukám nagy felhasználójuk, mint megtudtam, nagyon szereti őket. Én még nem vettem, de mert ég nem tudtam eldönteni melyiket szeretném, a mindenki által kedvelt KARMÁt, vagy a mézes HONEY I WASHED THE KIDS, vagy a kedvencemet a DIRTY-t? Eg biztos egy, vagy több, de jönni fog! Van olyan szappanuk, ami annyira gyümölcsös, hogy a kiwi magja is benne van! =) Egyébként neten vannak videók hogy készítik őket, érdemes nézegetni, mert jól néz ki, látod mit tesznek bele, és hogy milyen a folyamat.




Egyébként az tetszik a LUSH-ban, hogy bevallják, hogy nem csak természetes anyagokból készülnek a termékek, mert igenis kell valami kémiai anyag, ami tartósítja a termékeket, különben egy héten belül mehetne a kukába. De van pár olyan termékük, ami nem bírja sokáig, így mindig figyeljétek a kis matricát a dobozon, hogy meddig jó. Ettől a matricától is tök kész vagyok, mindig rajta van, ki csinálta a terméked, mikor és meddig jó. Aranyos ötlet és a kivitelezés is.





Grafikailag is nagyon tetszetős az egész, laza, könnyed, elegáns, nem csicsás, egyszerű de nagyszerű! Ezt hívom én jó grafikának. Bár az újságuk hordoz kivetnivalót, de ez van, nem lehet minden tökéletes. De maga az üzlet kialakítása, a termékek csomagolása, és designja, az szuper!

Az az igazság, hogy napestig tudnék beszélni a termékeikről, mert nagyon érdekel mind, a testápolóik, amiből a DREAM CREAM be is lopta magát a szívembe, ami nagyon nyugtató, nagyon kellemes érzést ad, levendulás, és tökély — még meg kell vennem =) —, a hajvégápolóik, ahol a R&B-ről megtudtam, hogy egy raszta hajú lány találta ki egy aranyos verseny alakalmával. Ugyanis már többször megrendezték azt a versenyt, amikor a LUSH dolgozói kitalálhattak valamilyen új terméket, és ez a leányzó a csapatával az R&B-t alkotta meg, amit utána persze finomítottak, de alapvetően az ő ötleteiből lett az ami. A DIRTY családról nem is beszélve! Azt az egyik tulajdonos fia találta ki, hogy a parfüm jegyeiből készít különböző termékeket, és így mind harmonizálni fog egymással, és a parfümmel magával, mert az alkotó elemeit használod a fogtablettával, a hajformázóval, a borotválkozó krémmel, a tusfürdővel, és a parfüm az egész.

A Parfümökben nagyon tetszik, hogy UNISEX mind, így a LUSHnál nem ciki, ha a pasid parfümjét használod. De ha nem tudsz választani melyik a hozzád illő parfüm, akkor egy kis játék keretében egy LUSH dolgozó tud neked segíteni, feltesz pár kérdést, milyen vagy, milyen a hangulatod, otthonod stb., milyen érzés jut eszedbe, vagy valami ilyesmi, és az alapján kiválaszt neked hármat a pultról, ahol lefordított poharak alatt ugyanolyan üvegek állnak, csak az orrát és az információkat használja ahhoz, hogy megtalálja neked a tökéletes illatot, nem tudja melyik melyik illat, mert az csak az üvegcse aljára van írva. Én kicsit gonosz mód' álltam a kérdéshez, így szerintem meg is zavartam szegény srácot, mert nem volt benne a 3-ban, ami nekem igazán tetszett, de mikor kereste az illatot kettő között elég sokat vacillált, és a tökéletes illat az volt amelyiket nem választotta a kettőből. Az illatom pedig a DIRTY, amit tuti, hogy beszerzek, mert azóta se hagy nyugodni a gondolat, hogy az nekem kell, akarom azt az illatot! =) Úgyhogy ezt a játékot érdemes végigjátszanotok, nem tart sokáig, de izgi, amikor megkapod a választ melyik illik hozzád =) Úgyhogy én köszönöm, hogy nekem megtalálták a DIRTY-t! =)


A fürdőgolyón kívül kaptunk még egy terméket kipróbálásra, ami egy EACH PEACH masszírozó testápoló volt. Párom választotta ki, a citromos illatú, és nagyon kellemesen nyugtató kis tömböcskét, nagyon jó érzés amikor egy fáradt nap után végig masszíroz vele. Annyit kell csak tenni vele, hogy mivel masírozóvajnak mondanám, felmelegíted a kezedben, és amikor kicsit csúszósabb lesz, akkor magával a tömbbel végigkened a masszírozni kívánt területet, majd ha eléggé bekented, mehet csak kézzel. Jobb mint az olaj, mert az mindig össze-vissza folyik, összeken mindent, ez meg mivel a testhőtől lesz olvadós, így nem csöpögteted végig vele az egész szobát =)



Amit még hoztunk a boltból az a fogtabletta, ami nagy kedvencünk is lett, általában ketten szoktunk egy kis tablettát elhasználni, kettéharapjuk és így ketten mosunk vele fogat. Jól össze kell rágni (nem lenyelni =) ) és bevizezett fogkefével fogat mosol, nagyon erősen habzik, így tényleg nincs szükség egy egészre, nagyon jó az íze, és kellemes az utóérzése is. Biztos hogy újravásárolunk, csak még nem tudom, hogy megint a SPARKLE lesz a nyerő, vagy kipróbáljunk egy másikat.



Illetve egy pici termékmintát az ULTRABLANDból, őt az ekcémámra szoktam kenni, ha előjön, enyhít rajta, de kell azért mellé a kezelés is.



Amit még biztos be fogok szerezni, az a samponkorong, de ott is nagy a vacillálás a tengeri-sós SEANIK és a fahéjas, fúszeres NEW HAIR legyen a befutó. Lényeg a lényeg, tényleg nagy a szerelem a LUSH iránt, és egy nagyon jó délutánt töltöttem ott, amit az esti Bosszúállók mozizás emelt a csúcspontjára. 





Annyira ennivalóan néznek ki ezek a samponkorongok!! =)

A kis csoport akik hazajöttek velünk =)

Melyik LUSH termék amit még nem próbáltatok, de már nagyon szemeztek vele?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a bejegyzés sok a hasznos info .Komolyan kedvet kaptam hogy ellátogassak én is hozzájuk :)

    VálaszTörlés
  2. HONEY I WASHED THE KIDS ---> Imádom! :))
    Ezzel a szappannal fürdök mostanában, és csodajó közben érezni az illatát *.* És utána is érzem a bőrömön 2-3 órán át. Habfürdők közül pedig a Comforter a kedvencem :)

    VálaszTörlés