2012. június 17., vasárnap

"Like being in love to feel for the first time..." - Takács Judit magyar tervező művei


Ma kicsit netezgettem, nézelődtem mindenfelé Facebookon, és egy olyan tervező oldalára bukkantam, akiről eddig legjobb tudomásom szerint nem is hallottam. Viszont most nagyon magávalragadott. Egy fiatal magyar tervezőről van szó – mással lassan nem is foglalkozom –, aki mindenféle "finomságot" készít marha-, kecske- és még Isten tudja milyen bőrből, Takács Juditról. Nagyon szépek a kidolgozások, nagyon hangulatosak a termékek, és látszik, hogy precíz munka van a háttérben. No meg szerelem a munka iránt.

Ha választhatnék egy terméket az összes közül, az egy fekete csizma lenne, ez a csizma vett rá, hogy megírjam ezt a bejegyzést, egyszerűen tökéletesen szép, hangulatos, romantikus, magyaros, és még is vagány. Úgyhogy már van egy álmom is – talán egyszer meg is valósul. =) Azért egyszer megnézném, hogy készül egy ilyen szépség. Hogy fog a munkához a tervező, hogy álmodja meg, első perctől az utolsóig. =)

De ne csak szavakkal akarjalak meggyőzni titeket, hogy miért érdemes felkeresni Takács Juditot, hanem győzzenek meg titeket a termékei:


Nagyon tetszik ez a csizma, olyan hangulatos, és olyan jól be tudnám illeszteni a ruhatáramba. [sóhaj]



Másik kedvencem. =)

Ezek a színek! Kész vagyok!!!

Tüneményes balerina!



A szerelem-csizmám ezzel a táskával, behalok!!! =)


MIND!!! =)

Nektek melyik Judit által készített termék tetszik a legjobban? Ismertétek korábban is a tervezőt?

2 megjegyzés:

  1. Nekem a menta clutch tetszik legjobban, de tényleg szuper darabok! :)

    VálaszTörlés
  2. wow, nagyon jóóók :) máris csekkolom az oldalát :)

    VálaszTörlés