2012. május 7., hétfő

"LUSH, LUSH, I can feel it, I can feel you..." - Szerelmes lettem a LUSH termékekbe! (Termékteszt)


Pénteken volt egy találkozóm, amire jóval előbb értem volna oda, így beugrottam az allee-ba. Ahogy ott sétálgattam egyszercsak elmentem egy nagyon erős, de számomra nagyon csábítóan erős, illatú bolt előtt, ami nem más volt, mint a LUSH. Még soha nem voltam bent, nem is használtam még egy terméket se tőlük.


Nem olyan rég olvastam a LUSH R&B hajvégápolójáról (ITT), és gondoltam ezt megnézem magamnak akkor élőben is, csak a boltban az istennek se jutott eszembe a neve, sőt emlékeztem is, hogy azt olvastam róla, hogy egy raszta hajú lány találta ki, de ez alapján nem tudtak segíteni a boltban, de kaptam helyette egy nagyon kedves rövidhajú eladólányt, aki ajánlott - szerintem akkor még úgy gondolta viccből elsüti, úgyse fog érdekelni alapon - egy hajformázó krémet, ami viszont annyira kíváncsivá tett, hogy nem tudtam szabadulni tőle, így a kosaramban landolt.

Ő a LUSH Dirty hair styling cream.
Egyébként ne olyan erősségűre számítsatok, mint egy fullerős zselé, engem a hatása a Tigi Rockaholic Punk outjára emlékeztet, úgyhogy ezzel fogom azt kiváltani, ha olyan a kedvem, mert ennek fűszeresebb illata van, viszont számomra ez is nagyon finom. Engem ezek az illatok egy másik világba röpítenek el, mintha az egész élet egy tengerparti nyaralás lenne =) Tudom fura, de ilyen szabadságérzésem van az illatától. Krém állaga van, amit először jól el kell oszlatni a kezen, utána mehet a hajra.


TERMÉKLEÍRÁS: Végre itt van a Dirty termékcsalád legrakoncátlanabb tagja! Hajtőemelő hatású és nedves hatású, ha nagyobb mennyiséget használsz belőle, péntek este indulhat a parti! Összetevők: Linseed Mucilage (Linum usitatissimum), Balm Herb Infusion (Melissa officinalis), Japan Wax (Rhus succedanea), Acrylates / Lauryl Acrylate / Stearyl Acrylate / Ethylamine Oxide Methacrylate Copolymer, Propylene Glycol, Fair Trade Coconut Oil (Cocos nucifera), Stearic Acid, Illipe Butter (Shorea stenoptera), Candellila Wax (Euphorbia cerifera), Triethanolamine, Cocoa Butter (Theobroma cacao), Cetearyl Alcohol, Sandalwood Oil (Santalum austro-caledonicum vieill), Pine Oil (Pinus sylvestris), Oakmoss Absolute (Evernia prunastri), *Linalool, Perfume, Methylparaben

Gondoltam még nézelődök egy picit, de ennyi volt a shopping csak, de a leányzó nem hagyta abba, és mondta, hogy van viszont egy nagyon jó samponjuk, aminek egyik fő összetevője a tengeri só, nah innentől se kép, se hang, csak tudtam, hogy ez nekem KELL!
Tavaly voltunk párommal horvátországban, HVAR szigetén, hajszárító és simító nélkül, és egyetlen dolog volt ami segített a hajamon -  meg azon, hogy én ezek hiányától és a hajam állagától ne őrüljek meg - az a tengervíz volt. Egész normális maradt tőle a hajam, és ezen emlék miatt ki akartam ezt próbálni.

Ez a sampon a LUSH Big samponja, elég húzós az ára, de annyira finom az illata, hogy nem akartam otthagyni, viszont mivel nagy a doboza, így reménykedem benne, hogy mondjuk szeptemberig kitart, és akkor egy szavam se lesz az árára. =)
Azóta párszor használtam (mindennap) és ha tehetném, mást se csinálnék, mint hajat mosnék, mert annyira tetszik az illata, hogy nagyon kész vagyok tőle. Nekem nagyon kis selymes lett tőle a hajam (balzsam nélkül), ha kétszer mosom vele akkor extrán tetszik a volumene is a hajamnak, nem zsíros, nagyon simogatni való, és jó állagú. Egyszerűen imádom. Egyszer párom haját is megmostuk vele, neki is nagyon tetszik az illata is, meg a haja állaga is, ő csak az árától kapott szívrohamot =DDD
Nagyon jól habzik, főleg, ha másodszor mosom vele - de ezt ki lehet cserélni semleges samponra, hogy a haj fellazuljon, és utána ezzel a kinccsel. Nekem nagyon tetszik benne, hogy érzem a tengeri só darabkákat, de nem sérti fel a fejbőrt, nyugi, legalábbis én semmi ilyet nem tapasztaltam, nekem kellemes az egész úgy ahogy van. Az állaga egyébként olyan, mint pl egy folyékonyabb testradír (vagy akár radírozós tusfürdő), tehát folyékony, de szemcsés.


TERMÉKLEÍRÁS: Az igazán fénylő, dús és lágy hajért. Mosd meg a hajad egyszer a Biggel, és a hajad fénylőbb és selymesebb lesz, mint valaha. Mosd meg vele kétszer, és a tengeri sótól igazán dús hatást érsz el, ezért is hívják Bignek. Ez egy olyan sampon, ami semmi eddigi samponhoz nem hasonlítható (ami ugye jelent valamit figyelembe véve azt, hogy Lush samponos csapatától ered). 50% tengeri só egy hajpuhító hatású hínár gélben fura dolog hajra. Végy belőle egy ujjnyit, masszírozd be a fejbőrödbe, hogy legyen habja, aztán hagyd, hogy átölelje a hajad, fényessé téve azt a lime lé, és illatossá a neroli, a mandarin és az iris. Simogasd utána a hajad egész nap. Összetevők: Coarse Sea Salt Sodium Laureth Sulfate Fresh Organic Lemon Infusion (Citrus limonum) Fresh Sea Water Toothed Wrack Seaweed Infusion (Fucus serratus) Cocamide DEA Lauryl Betaine Fresh Organic Lime Juice (Citrus aurantifolia) Extra Virgin Coconut Oil (Cocos nucifera) Neroli Oil (Citrus Aurantium amara) Mandarin Oil (Citrus nobilis) Vanilla Absolute (Vanilla planifolia) Orris Absolute (Iris florentina) *Limonene *Linalool Benzyl Benzoate Coumarin Perfume Methyl Ionone

Volt olyan blog ahol azt olvastam, hogy rosszul lettek a szagoktól, amik a LUSH termékekből áradnak, nálam ez meg egy elég erős szerelem lett, vagy alapból nagyon jó termékeket választottam =D De nekem magának a reklámszatyornak az illata i tetszik, ami gondolom jól magába szívta a boltban lévő illatokat - nálam ez olyan mint a füstölősbolt, egyszerűen IMÁDOM!

Aki kedvet kapott valamelyikhez, vagy csak LUSH termékeket szeretne venni, az innen megteheti: www.lush.hu (vagy valamelyik üzletükben, van a Jászain, Kristóf téren, az Alleeban és az Árkádban is)

Ti ismertétek ezeket a termékeket? Vagy próbáltatok mást a LUSHtól?
Melyik termékükről olvasnátok szívesen még tesztet?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a Lush dolgait :)
    És mind két termékről szívesen olvasnék!

    VálaszTörlés
  2. Igaziból ezeken kívül gondoltam, mert az eddigi tapasztalataim mind leírtam =)
    Egyébként a sampont tényleg csak ajánlani tudom!

    VálaszTörlés
  3. Én a fogtablettát javasolnám, amire igazán kíváncsi lennék az a sparkle lenne...

    VálaszTörlés