2012. május 10., csütörtök

"Can you feel it now, can you hold it in your arms..." - Egy hasznos tárgy: Babtábla

Nem tudom, ki hogy van vele, de mióta van laptopom állandó küzdelem, hogy hogy gépezzek anélkül, hogy felmelegítené, vagy néha már túlforrósítaná a lábam a gép, próbáltam már minden nyakatekert pózt, hogy hogy tud úgy lélegezni a gép, hogy nem kell önégetést végeznem vele magamon. =D
Őszinte leszek, mióta megvan ez a kicsike, azóta nézegettem neten egy oldalt, ahonnan be szerettem volna szerezni egy erre a problémára megfelelő megoldást, de mindig lebeszéltem magam, hogy áh, nem is kell, megoldom...
Nah tegnap hirtelen felindulásból még is megrendeltem ezt a bizonyost, majd el is mentem érte, és este pedig már kényelmesen netezgettem az ágyból, ráadásul görnyedésmentesen! =D


De hogy ne csigázzam tovább az idegeket, hogy "miről beszél ez a nöszemély", elárulom, hogy a fuggoagy.hu-ról, vagy, ha úgy jobban tetszik a babtabla.hu-ről megrendeltem egy babtáblát! =)
Nagyon sok féle van, úgyhogy elég nehéz volt a döntés, míg rá nem találtam arra hogy van olyan babtábla, ami nem plexis "fedővel", hanem bambuszossal rendelkezik. Imádom az ilyen természetes anyagokat, úgyhogy nem is volt kérdéses, hogy ő lesz az én hű társam.



Nagyon tetszik az anyaga(i), a színe, a töltet is jópofa, egy dolgot nem értek, a keret alját miért nem festették le? =D Egyébként nagyon tetszik a vászonszatyor is, amibe beletették az üzletben, biztos használni fogom!
A tábla maga számomra kényelmes magasságba emeli a gépet, így tényleg nem kell görnyednem, hogy jó magasságban legyen.



Amúgy három részből áll, van egy párna ami tele van ezekkel a pici kis hogyishívjákokkal, mint a többi babzsák (ami ma már nem bab, hanem ilyen nem is tudom milyen anyagból készült golyó, de ezt mindenki ismeri...), egy fa keret, ami egy táblát fog közre, ami nálam ugye bambuszból van (másik esetben egy plexi lap, ami alatt vagy van kép vagy nincs, ezt amikor vásárolod eldöntheted, mert tök egyedit is csináltathatsz), és ezek vannak mind összerögzítve =) Illetve a párnán még van egy fül, a hurcoláshoz.



Tényleg nagyon sok színből lehet válogatni, mind keretben, mind párnában, mind tábla mintájában. De ha valaki egyedi színekben és fotóban gondolkozik azt is megoldják, ráadásul elég gyorsan, mert 10 napon belül kész is (szülinapok előtt érdemes ebben is elgondolkozni =) ). Két méretben készülnek az egyik a 37 x 27 cm-es, az enyém is ilyen, amin a 15 colos laptopom nagyon jól elfér, viszont az egér nem fér már rá, de azt én nem is használok, csak ha ezen dolgozom. Viszont a nagyobb, a 50 x 30 cm-es egerezőknek is kényelmes. Vagy piknik alkalmával kártyaparti asztalnak. De ha esetleg párodnak szeretnél reggelit vinni a párodnak még arra is jó lehet. Én említettem is Neki (páromnak), hogy ha beteg lesz ezen kapja a reggelit az ágyba – hát nem elkezdett egyből köhécselni, hogy ő milyen beteg =DDD <3.

Még csak egy napja van nálam, de már nem értem, hogy bírtam nélküle eddig. Úgyhogy mindenkinek ajánlom! 5990–6990 Ft között van a "kisebb" (mert azért mondom az se pici), és 7990-8990 Ft között mozog a nagy.

Amúgy előre szólok függőséget okoz a függőágy.hu bolt, mert én tavaly már vettem egy függőágyat, idén ezt, de van még egy két dolog ami tetszik onnan... És nagyon jók is a termékek!!! Olyan jókat aludtam én abban a függőágyban! =)

Rendelni pedig itt tudtok: babtabla.hu | fuggoagy.hu

Nah én megyek is a kertbe dolgozni... ;)

Kinek volt már ilyen babtáblája, vagy ki tervezi, hogy beszerez egyet?

3 megjegyzés:

  1. szia, a keret alja azért nincs lefestve, mert ez gyakorlatilag egy képkeret alapanyag, és így jön a gyárból, utólag már nem fogjuk (tudni) lefesteni. onnantól, hogy hazavitted, rátetted a laptopot, többet nem nagyon látod az alját :)

    üdv: Lánczi András

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mosoly azért ott volt nálam is, de igaziból valami hibát kellett keresnem benne, mert a tökéletességhez a hiba is hozzá tartozik =))

      Törlés
  2. Ez tényleg nagyon hasznos és a gépednek is jót tesz ha ilyenen van miközben használod. Én ilyet kaptam a páromtól karácsonyra: http://resources.jysk.com/getimage/web.medium/3635101/WEB/1007

    VálaszTörlés