2011. november 13., vasárnap

„All i want for christmas...” - Mimóza Karácsony(r)a


Anno, mikor WAMP-on jártam csodáltam meg első ízben Mimóza organza kitűzőit, sajnos azóta még nem jutottam vissza, hogy be is szerezzek tőle egyet, de ami késik...
Viszont, mivel most belekzedtem a karácsoni ajánlásokba, úgy gondoltam, hogy Mimóza új kollekcióját is illene bemutatnom, mert annyira könnyedek, színpompásak, hogy bárkit megfoghatnak ezek az ékszerek is.

Annyira csoki hangulata van, tökéletes! =) Ő a kedvencem!

Egyébként darabja 5500 Ft és minden színkombinációból csak egy készült – mert Sára Marokkóból hozta hozzá az alapanyagok egy részét – így érdemes gyorsan dönteni, ha beleszerettél egybe! =)











További információt ITT és ITT találtok.

Szerintem nagyon szépek, és ötletesek! Nektek hogy tetszenek? Ismertétek már a Mimóza termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése