2012. március 25., vasárnap

"We found love" - TeSminked rendelés és Garnier BB krém

Pár napja csomagot hozott a postás, de egy - úgymond - már bejáratott termék volt a tartalma, illetve egy kis meglepetés, a Tesminked.hu-tól.
A MAC Smolder nevű ceruzáját először Kandee Johnsonnál láttam, nagyon tetszett a sminkjeinél, hogy nagyon erős, fekete szemceruzája van, és addig néztem a videóit, míg egyszer ki nem mondta, hogy ez bizony a Smolder. Rögtön meg is néztem a Tesminkednél, hogy kapható-e, és mivel ott sokkal kedvezőbb áron vannak fent a MAC termékek, mint a boltban, egyből meg is rendeltem. Azóta félig el is használtam egyet, és mivel szemceruzából utálom, ha elfogy és nincs utánpótlás, így most, hogy a felénél járok rendeltem még egyet (ez jött most).


Egyébként egy nagyon jól pigmentál, könnyen használható, elég nagy ceruzáról van szó. Nagyon tartós is, csak egy problémája van, nekem nagyon hamar kell hegyeznem, így eléggé fogy. Jó-jó, sokkal kevésbé, mint mondjuk egy alacsonyabb árkategóriás ceruza, de pl a Malu Wilz-em még mindig majdnem akkora, mint amekkorának kaptam, pedig azt is használom rendesen. De ez legyen a legkevesebb gond, mert tényleg nagyon szerethető! Az egyik kedvenc termékem!!


Illetve korábban volt egy másik rendelésem is a Tesminked-től, az pedig egy Urban Decay mono szemhéjpúder volt, Cult árnyalatban. Matt színe van, és IMÁDOM. Hozza a szokásos Urban Decay minőséget, és 2000 Ft-ért szerintem nagyon megéri!


A mostani csomag másik tartalma egy mini lakk volt, amint Nőnap alkalmából kapott mindenki ajándékba, aki 1500 Ft felett rendelt a megadott két napon. Én egy pinkes árnyalatot választottam. Nagyon kis pici lakk, de ez legalább így el fog fogyni, nem szeretem, hogy mert több színt szeretnék aggódhatok, hogy mikor fog beleavasodni az üvegbe... =/

Illetve feltűnt biztos mindenkinek, hogy a képeken ott van a Garnier BB krémje is, nah igen, megvettem, igaz volt belőle már két mintám, de gondoltam így nem lehet rendes tesztet készíteni róla, úgyhogy befektettem egybe, főleg, hogy a DM-ben 1900 Ft volt. =) Ha más nem, nyárra jó lesz, hogy legalább valami legyen az arcomon (amúgy se használok alapozót, csak BB krémet, de azoknak a fehérítő hatása nem túl szerencsés, ha megfogott már a nap). =D Róla egy kicsit később írnék, mert még nincs meg a tökéletes vélemény, meg kicsit nagyobb hőségben is kipróbálnám =)

Összességében azt kell hogy mondjam, hogy imádom a Tesminked.hu-t, mert nagyon jó áron lehet tőlük hozzájutni a termékekhez, és még mindig jó gyorsak =)

2 megjegyzés:

  1. De jó dolgokat vettél! Jó is ez a tesminked.hu még mindig nem tudtmaa kiválasztani h mit is szeretnék, de nagyon szeretnék már rendelni én is :) Hú ilyen ceruzát akkor nem veszek, mert a hegyezés a halálom. :D
    Az UD színek szinte mindig imádnivalóak, ez is tökéletes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért inkább jobb a helyzet hegyezés terén, mint rosszabb, csak nekem mivel Malum volt előtte, már jó egy éve, elszoktam a hegyezés gondolatától is, mert azt tényleg NAGYON ritkán kell, ezt pedig (nekem legalábbis) a könnyebb dolgozhatóság végett kell. Bár ez lehet csak az én bénaságom =DDDD
      Annyi a kár, hogy nincs több UD szín a Tesminkednél =) Tudnék válogatni =D

      Törlés