2012. március 11., vasárnap

"I like it" - Oasap

Nemrég én is megnéztem végre magamnak az egyik "új" őrületet, az Oasap.com-ot, ahol nagyon jó kis cuccokat lehet találni. Ráadásul, ha az ember blogger és megmutatja mit vett az oldalról azzal plusz kedvezményeket kap - ha jól értettem a dolgot, bár ebbe még nem ástam bele magam -, úgyhogy szerintem érdemes megnézni: www.oasap.com.

Pár cuccot össze is gyűjtöttem mik vannak ott, én pl biztos hogy fogok rendelni, mert ráadásképp ingyenes a szállítás:

1Forrás: www.oasap.com

Forrás: www.oasap.com
Forrás: www.oasap.com

Forrás: www.oasap.com

Forrás: www.oasap.com
Forrás: www.oasap.com











Ezek csak azok a cuccok, amik nekem így hirtelenjében bejöttek, úgyhogy érdemes mindenkinek maga szétnézni! Főleg mert van egy csomó minden, aminek egész jó ára van - persze tele van drága cuccokkal is, mint minden =D

Rendeltetek már tőlük?

5 megjegyzés:

  1. én emg alig találtam magamnak valamit lol Te emg sok jó cuccot összeszedtél. Amúgy bloggerek kapnak költőpénzt a blogra 30-60-... dollárt, érdemes feliratkozni :)

    VálaszTörlés
  2. pont ezt az utolsó képen lévő táskát rendeltem meg a blogos kedvezménnyel fehérben:D

    VálaszTörlés
  3. Az a táska nekem is "szúrja" a szeme, de nekem így barnában =)

    Viki, szerintem közben megtaláltam, csak még nem teljesen értem mi alapján történik micsoda =DDD

    VálaszTörlés
  4. én két harisnyát kértem!:D

    VálaszTörlés
  5. sziasztok! Én is regiztem már, de hogy lehet kedvezményt kapni? Csak egyszerűen kiteszem az oldalsávba a kódot és kész is? :)
    köszi előre is ^^

    VálaszTörlés