2011. június 23., csütörtök

Első bejegyzés... Vásárlás volt... ;)

Tegnap benéztem a Rossmannba azért a bizonyos Essence ecsetért amelyiket mindenki (minden blogon ahol volt róla szó, csak jót olvastam) agyondicsér, hogy mennyire kis jó. Csak nem épp volt...
De volt helyette ilyen pici, nagyon bájos ecsetkészlet (4db-os), azt nem tudtam otthagyni.






Illetve kicsit feljebb pillantottam, ott meg a 4részes körömreszelő/polírozót láttam meg (nekem volt ilyen anno Avonosban, tök szerettem) úgyhogy kénytelen voltam azt is betenni a kosárba, próbáltam foggal körömmel harcolni ellene, de legyőzött... =) 




Lépkedek tovább hogy jó megyek fizetni, akkor meg egy "fúdesötétlila" (purple maniac) füstös szemhéjpúder kacsintott rám olyan bájosan, hogy bele kellett hogy szeressek... Úgyhogy ő is hazajött velem, főleg hogy olyan kis árva volt ott egyedül, utolsó lilaként...



A kedvem sokkal jobb lett és ezzel egyenesen arányosan a pénztárcám sokkal vékonyabb (kár hogy nem én.... ;) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése