2011. október 1., szombat

"Sweet like chocolate..." - Zamian gold cacao mask - csokis arcmaszk

Jó pár blogban olvashattatok már a Zamian "csodakréméről", én is már egy ideje szemeztem vele, csak sajnos, annyi ilyen hűdejó krémre költöttem már, hogy nem mertem megvenni.
Nekem nem pattanásos már annyira a bőröm, viszont annál több rajta a heg és a mitesszer. =/ Aztán végül úgy döntöttem ideje kipróbálni, mert eléggé biztatóak voltak a blogokban olvasottak és látottak.
Nem netről rendeltem, mert BB krémet is szerettem volna venni, azt pedig látni is kell. Mivel egész közel dolgozom a Bartók Béla úton lévő bolthoz, oda mentem be. Nagyon készséges volt a hölgy az üzletben, mindent, amit akartam magamra kenhettem =))) Végül mégse tudtam dönteni, így elhoztam egy mini Skin79 Super Plus BB Cream Triple Functions és egy mini M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA++ krémet kipróbálásra, hogy melyik válik be jobban. Továbbá egy maszkot is, mert arra is nagyon kíváncsi vagyok, és ráfér a kényeztetés fáradt bőrömre =) De róluk máskor ;)

Szóval a Zamian csokiskrémjéről szerettem volna írni, így vágjunk is bele.



Mikor először az arcomra kentem, első észrevételem a jellegzetes csoki illata volt, ami annyira finom, hogy szívem szerint lenyalogattam volna magamról – számomra csokipuding illata van, nem táblacsoki =)
A második, hogy kicsit meleg érzést kelt, így a használati utasítás szerint, elsőre csak 5 percig hagytam fent. Akkor még nem észleltem nagyon változást a bőrömön, de ezt normálisnak tituláltam, mert semmitől nem várok azonnali csodát =) Jelentős változást a 3. használatnál észleltem, mert akkor a mitesszereim jó része egyszerűen elkezdte kilökni magát. Amiktől gyorsan meg is szabadultam =)


Tartom a heti 2 alkalmat és nagyon jó érzés használni. =) Az elején nem tudtam eldönteni, hogy túl keveset vagy túl sokat kenek-e fel, de megkérdeztem BB Andit ő mit gondol mennyit kell, úgyhogy azóta nyugodtabban használom vékonyan =) (Ha túl sokat teszek fel nehezebb beszélni =) ) Egyébként nagyon viccesen néz ki használat közben, ahogy egyik pillanatról a másikra néger nőként nézel magadra vissza a tükörből =)


Az állaga sűrűbb fajta krém, eszméletlen barna színnel (mint a képen láthattátok is), de nagyon jól kenhető.

Hivatalosan ez a leírása:
Kleopátra idejéig visszamenően használták a tiszta aranyat a bőr fiatalságának megőrzésére, de nem sokkal ezelőttig feledésbe merült ez a nagyszerű hatású hatóanyag a modern világ számára. Az arany lelassítja a kollagén kiürülését és az elasztin lebomlását, így akadályozva meg a bőr megereszkedését. Élénkíti a bőraljban lévő sejtek növekedését, így hoz létre egészséges, erős bőr sejteket és összehúzza a pórusokat.

Illetve az alábbi dolgokat ígéri a krém:
Hidratál, javítja a bőr állapotát, serkenti az új bőr képződését. Összehúzza a pórusokat. Gyógyítja az aknés bőrt. Visszaállítja a bőr rugalmasságát. Szabályozza a túlzott faggyútermelést. Tartást és rugalmas megjelenést ad a bőrnek. Bőrnyugtató, fenntartja a bőr eredeti PH értékét. Ragyogóvá teszi a fakó bőrt. Öregedés gátló hatás, az arany tartalmának köszönhető a szépítő, gyógyító hatás.
Minden bőrtipushoz ajánlott, különösen zsíros bőrre, pattanások kezeléséhez, heges bőrre, akné kezelésére, tág pórusok eltüntetésére.


Használati javaslata pedig:
Arcmosás után első alkalommal vidd fel a pakolást 10-20 percre és hagyd megszáradni az arcodon. A szem környékét ki kell hagyni. Ezután meleg vízzel le kell mosni.
Kezdetben heti 2-3 alkalommal ajánlott használni, ez később igény szerint növelhető. Száraz bőrnél heti egyszeri használat is elegendő.
Az első alkalomnál náhány felhasználónál hőérzet léphet fel, amikor a pakolás felnyitja és kitisztítja a pórusokat. Ez esetben 5 percet elég az arcon hagyni, későbbi használatnál el fog múlni ez az érzés, teljes időtartalmra fent lehet hagyni.



Személy szerint mindenkinek ajánlom, mert nekem is jót tesz a bőrömmel, főleg mert tisztában vagyok vele, hogy a folyamat elején járok (ez a krém még sok jót fog nekem tenni). Egy hét alatt azért ne várja senki, hogy minden elmúlik.
Továbbra is az a véleményem, hogy vagy bőrgyógyászt, vagy kozmetikust keressen fel mindenki, mert nem mindenkinek egyforma indok miatt alakulnak ki a pattanások. (nálam pl. hormonális probléma van/volt, amit kezelni kell, mert ha ilyen a probléma azt csak külsőleg képtelenség kezelni!) Viszont ez egy nagyon jó kiegészítő krém lehet a hormonproblémásoknak is, amivel jót tehetsz a bőrödnek. Akinek pedig normális tinipattanásai vannak, azokon eszméletlen sokat segíthet! És fiúknak is ajánlom, egyáltalán nem leszel meleg tőle, ha magadra kened, csak igényes, úgyhogy ettől senki se féljen. De azért a haverokat olyankor ne hívd át, mert furán fognak rád nézni. =))


Ha bárki kedvet kapott hozzá, meg tudja rendelni (de a Bp-i lelőhely címét is megtalálod, ha te is látni szeretnéd előtte): ITT.

Ti próbáltátok már? Vélemények? =)

4 megjegyzés:

  1. most már nekem is kell a kutyamegamacskarúgjameg!

    VálaszTörlés
  2. kezdem bánni, hogy nem dobtam bele a rendelésembe:D

    VálaszTörlés
  3. Van egy egyszer próbált csokis maszkom, ha valakit érdekel, írjon rám, szegeden személyesen átvehető, egyébként posta! (2400 + pk) mail: couture83 kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom Deelyte, hogy neked nem jött be =( Mi volt a baj?

    VálaszTörlés